Gå til innhold

Noen som venter baby i 2015 i Tromsø


Lykkelig mamma til 4

Anbefalte innlegg

Er det noen i Tromsø som venter baby i løpet av 2015 som vil treffes å gå på kafe?

Jeg er 36 år og har termin i april 2015

Hadde vært koselig å treffe andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, æ vente baby i januar 2015. Æ e 37 år, og e gjærne med på kafè :) Æ har en gutt på 1,5 år fra før. Du har 4 fra før, "Lykkelig mamma til 4"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har nettopp funnet ut at jeg venter baby i april 2015. hadde vært fint å treffe noen likesinnede i Tromsø! :-)

Er 32 år og har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen! Æ va så uheldig å miste den lille i magen. Kommer tilbake hit snart igjen. Da vil æ gjerne gå på kafe.

Hei, æ vente baby i januar 2015. Æ e 37 år, og e gjærne med på kafè :) Æ har en gutt på 1,5 år fra før. Du har 4 fra før, "Lykkelig mamma til 4"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen! Æ va så uheldig å miste den lille i magen. Kommer tilbake hit snart igjen. Da vil æ gjerne gå på kafe.

Hei, æ vente baby i januar 2015. Æ e 37 år, og e gjærne med på kafè :) Æ har en gutt på 1,5 år fra før. Du har 4 fra før, "Lykkelig mamma til 4"?

 

Oi, det va trist å høre! Vi får træffes når du kommer telbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Så gøy å se at flere har termin rundt samme tid:) e d nån her inne som vet om d e ei facebookside for oss som bor i tromsø og som har termin i 2015? Fant bare ei som va for troms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Er tilbake etter en SA i august. Er gravid igjen med termin i august 2015. Noen som har lyst å gå på kafe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...