Gå til innhold

sommerkroppen 2015! :-)


Ennai

Anbefalte innlegg

Jeg jobber enda. Det var litt vanskelig når jeg og eldste var i Oslo noen dager nå, men jeg har gjort mitt beste :)  Har ikke egentlig spist noe feil bortsett fra at jeg dyppet beefburgeren i litt ketchup den ene dagen. Glemte meg litt ut, og den inneholder nok sukker.

Utenom det så har jeg spist lavkarboprodukter. Men har til sammen fått i meg for masse karbohydrater. Håper de timene med trasking i sentrum veier opp for det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med i høst. Har vært flink på morgenen nå, spist havregrynsgrøt.

Snuser litt på lavkarbo men må lese meg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten uke til vi drar på ferie... og jeg har ikke vært flink den siste tiden...

 

Nå har jeg 1 år på meg til å komme inn i bunaden min, da skal vi i konfirmasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det  er 1 liten uke til vi også drar, og jeg har jobbet bra. Har fått gode resultater, men som de fleste på slankern så ville jeg helst hatt enda mer resultater :sur:   Det er jo bare min egen feil da, så har bare meg selv og takke :frustrert:

 

Jeg var superlur i går da. Har trappet veldig ned på pepsi max inntaket de siste ukene. Har drukket masse vann istedenfor og det har vært helt greit. Pleier å drikke 1 lite glass pepsi max hver morgen for å få dosen og unngå hodeverk osv. I går gjorde jeg ikke det. Det ble kveld og jeg fant ut at jeg skulle klare meg uten pepsi max hele dagen. Det gikk fint til en liten stund før leggetid. Da kom en intens hodeverk. Den var også der imorges, men jeg ville ikke gi meg. I dag i 15 tiden måtte jeg likevel gi meg og drikke pepsi max. Det er ikke verd det, det holder at jeg har trappet ned :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Her ser det ut til at alle har tatt ferie, men har dere tatt ferie fra sunnere-liv/slanking? Halvveis ut i ferien har jeg faktisk greid å IKKE gå opp i vekt! Eller, gikk opp da vi var en uke på ferie men har levd kjempesunt etter at jeg kom hjem (til og med på kvelden i helga) og vips var jeg tilbake til hvor jeg var før ferien. Nå gjenstår en feriereise til, håper jeg greier å skeie ut med måte, altså ikke fråtse. Men mer usunt enn hjemme vet jeg at det blir. Jeg har iallefall blitt flinkere til å velge lollipop og ikke lion eller royal, og vann med kullsyre og ikke brus. Og jeg har trimmet ganske mye, lange sykkelturer, tur i fjellet og jogging. Er faktisk veldig, veldig fornøyd med meg selv:)

 

Håper dere har en fin sommer og ikke ødelegger alt som ble oppnådd før ferien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh....

 

Nå ER DET NOK! !

 

Min bror er hjemme igjen og nå skal han være med meg på trening. Sette opp program og hjelpe meg. Maten må jeg ta selv, men vært lettere hvis han jeg bor med hadde sett/skjønt at det må forandring til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sommerferien over. Veide i går 82.4kg. Første hovedmål er 75 kg. Det lå jeg stabilt på i fjor høst, så planen nå er å kjempe seg tilbake dit, for så å ta en vurdering om jeg skal jobbe for å forbli 75 kg, eller sloss for å komme inder 70 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen skal jeg få meg ny sykkel i bursdagsgave fra mine foreldre, forutsetningene fra min far, er at jeg skal sykle på jobb hver dag... så da må jeg det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe nye klær før jeg kan kjøpe en-to str mindre enn det jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens, liten oppdatering herifra, jeg har klart å holde vekten stabilt på 99kg. Nå har vi ferie og aktive dager. Dog en del god mat og kaker.

 

Hadde jo ønsket å melde at jeg hadde gått ned mange kg men er fornøyd med stillstand. For en liten uke siden kjøpte jeg meg fitbit aktivitetsbånd og syns det er veldig morsomt å få inn nok skritt (10.000) og minimum 30minutters aktivitet på den. Jeg må anstrenge meg litt for å få inn 10 000 skritt (tilsvarer ca 1,5t aktiv gange) i tillegg har jeg med strikkene mine på ferie og trener korte effektive styrkeøkter.

 

Fokuset mitt har endret seg en del disse månedene, fra å kun tenke ned i vekt ned i vekt, tenker jeg nå mer på at jeg vil ha en sterk og sunn kropp som tåler det jeg vil at den skal gjøre. Jeg ønsker en sterk kropp, jeg ønsker å kunne løpe så lenge jeg skulle trenge det, jeg ønsker å være den beste utgaven av meg selv. Og jaggu er ikke treningen et ork disse dagene, jeg gleder meg og ønsker å pushe litt ekstra på og det til tross for grått nitrist og vått vær.

 

Jeg begynner å jobbe i stallen fra midten av august av, og må dermed trene godt fram til da sånn at ikke kroppen får sjokk av å plutselig begynne å jobbe hardt og meget aktivt. Så da er det tidlig oppe, masse skritt, masse tunge løft og mye møkking. Jeg GLEDER meg til å få betalt for å drive med hobbyen min igjen. Det er 8år siden sist jeg jobbet 100% i stall, og det er der jeg hører hjemme.

 

Stor stå på klem herifra, vi klarer alt vi vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag var veiedag, på tide den blir det igjen for meg. Startet altså opp etter ferien på 82.4.

Start 82.4

I dag 80.9

 

Totalt vekttap 1.3

 

Antall kg til neste delmål; 5.9.

 

Skal vi lage en ny tråd? Denne er jo blitt veldig lang nå, og navnet passer vel ikke helt lenger... ;)

Endret av Sol-regn-latter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag var veiedag, på tide den blir det igjen for meg. Startet altså opp etter ferien på 82.4.

Start 82.4

I dag 80.9

 

Totalt vekttap 1.3

 

Antall kg til neste delmål; 5.9.

 

Skal vi lage en ny tråd? Denne er jo blitt veldig lang nå, og navnet passer vel ikke helt lenger... ;)

Det ligger allerede en tråd som ble startet nå i juli, bli med der :)

 

Anonymous poster hash: fa7fa...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg over på den som heter slankestart 2015.

 

Ser ut som det er noen nye dager og endel aktivitet der. Håper alle blir med over på den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...