Gå til innhold

sommerkroppen 2015! :-)


Ennai

Anbefalte innlegg

Drømmen min er også rundt 65 kg. Må bare ned 44 kg til...:P

Jeg drikker pepsi max og det er greit når man er på slanker'n. Litt (null?) Kalorier. ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmen min er også rundt 65 kg. Må bare ned 44 kg til...:P

Jeg drikker pepsi max og det er greit når man er på slanker'n. Litt (null?) Kalorier. ....

Jeg startet på 100,2 så har jo kommet et stykke på vei i det minste :P

Jeg skal i alle fall under 73,7 som jeg var før jul 2012. Og nå kan ingenting ødelegge i jula heller. Pleier jo å unne meg de rareste tingene da, men i år blir det masse godt, men bare lovlige ting i forhold til helse og lavkarbo. Jeg slipper i det minste å veie maten :)

Det er jo så utrolig masse godt jeg kan unne meg, som kanskje bare inneholder litt mer karbohydrater uten å ødelegge og ha masse sukker i i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max er virkelig redningen her, ikke noe er bedre enn en iskald pepsi og klementiner på vintertider, eller pepsi max og en liten is på sommertiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max er virkelig redningen her, ikke noe er bedre enn en iskald pepsi og klementiner på vintertider, eller pepsi max og en liten is på sommertiden.

Pepsi max er elsk! :D :D Hele dagen og hele kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fun light redningen og hjemmelaget sukkerfri lemonade (NAM). Er glad i cola og sprite men som sagt brus og snop stopp her i gården :pisk:

 

Den største utfordringen med brus blir til jul når EC Dahls julebrus kommer i hyllene. :sikle:

 

I dag har skylappene vært mye på, hadde lyst på bakverk og is og middag og lakris og og og. Ikke så ille sug mer tanke spinn. Tenkte at jeg kan jo bare spise litt diigg i dag det gjør jo ikke nå. Kvalte den tanken fort gitt. Tenker på at innen midten av september kan jeg være under 100 kg.innen midten av oktober 95 kg, før jul under 90kg. Denne gangen skal jeg klare å gå ned, skalskalskalskalskal!  :heiajente:

Endret av ♥ Løvemamma ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Hva er vektmålet deres da?

 

Mitt er 65 kg, ca 17 kg til. Om det er realistisk er jeg ikke sikker på, men det er det jeg ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmen er mellom 60- og 65kg (jeg er 165cm) Jeg veier nå 103 så målet er langt unna. 

 

Men jeg blir fornøyd om jeg kommer ned til rundt 70kg også. Jeg får heldigvis smal midje og nokså liten mage ved 70 kg. Rumpe og lår er det som minker tregest og sist.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet her er i første omgang 74 , men har lyst til 72 siden det er et så fint tall! Eller 71, 9 for da har jeg gått ned 50 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

Drømmen er mellom 60- og 65kg (jeg er 165cm) Jeg veier nå 103 så målet er langt unna. 

 

Men jeg blir fornøyd om jeg kommer ned til rundt 70kg også. Jeg får heldigvis smal midje og nokså liten mage ved 70 kg. Rumpe og lår er det som minker tregest og sist.  

Mitt mål er og langt unna, føles helt uoverkommelig til tider. Men det er jo lov til å drømme :) uten drømmen kommer ikke jeg langt :) Jeg satser på at drømmen min ikke er helt uoppnåelig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er fun light redningen og hjemmelaget sukkerfri lemonade (NAM). Er glad i cola og sprite men som sagt brus og snop stopp her i gården :pisk:

 

Den største utfordringen med brus blir til jul når EC Dahls julebrus kommer i hyllene. :sikle:

 

I dag har skylappene vært mye på, hadde lyst på bakverk og is og middag og lakris og og og. Ikke så ille sug mer tanke spinn. Tenkte at jeg kan jo bare spise litt diigg i dag det gjør jo ikke nå. Kvalte den tanken fort gitt. Tenker på at innen midten av september kan jeg være under 100 kg.innen midten av oktober 95 kg, før jul under 90kg. Denne gangen skal jeg klare å gå ned, skalskalskalskalskal!  :heiajente:

 

Det er kjempebra!! Fokus fokus fokus :)

Jeg er så fæl med de nøttene jeg :o  Merker nok det på vekta.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er 70 kilo, drømmen er 65. Jeg har vel sagt at jeg stopper ikke før 65 om det går. Men skal jo leve resten av livet på den vekta når jeg en gang kommer frem, så det må jo være litt realistisk også da :)

 

Jeg var 73,7. Men da gikk jeg på noka og det var før jeg ble syk. Jeg var jo 77,0 nå i år før vi reiste på ferie, så det er vel ikke helt usannsynlig at det går bortimot den leia i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å del opp nøtte posene i mindre poser, med feks to never i hver pose. Da er det lettere å se hvor mye du får i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada folkens da har alle utskeielsene kommet på 73,6!!!!!!!!!! Hjelpes sier jeg bare, ligget rundt 70 lenge nå,så føyk jeg opp!! Jaja fullskjerpings!

Håper det er mye vann.... Blir dårlig med trening en periode, så her må kostholdet være tipp topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 165 høy og vil komme meg ned til 65 ( er 109 nå, har jobba meg ned fra 128 og vært gravid i mellom der)

Sist jeg var det letteste jeg husker (70kg ) var i 98...

Første delmål er 100blank til jul. Men går jeg ned mer (eller 1 i uken som nå) så er jeg kanskje under 100 og litt til:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 høy og vil komme meg ned til 65 ( er 109 nå, har jobba meg ned fra 128 og vært gravid i mellom der)

Sist jeg var det letteste jeg husker (70kg ) var i 98...

Første delmål er 100blank til jul. Men går jeg ned mer (eller 1 i uken som nå) så er jeg kanskje under 100 og litt til:-D

 

You og girl!! :D :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter, startet dagen med snikveiing som lover veldig bra for fredag. Skal holde meg til planen, for tidligere erfaringer har vist t jo bedre det går jo mere tillater jeg meg å skjeie ut. Og da går jeg ikke ned gitt. Ønsker dere en finfin onsdag. Jeg får forte meg å smøre matpakke til lille som skal til bhagen før jobb står på planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Jeg har også veid meg idag, var 82 blank. Altså 600g ned fra mandag. Håper alt jeg la på meg i ferien går like fort av. Kan gå like fort til jeg er under 70 også :P

Det er nok masse vann. Noen kvelder på ferien hadde jeg så masse vann i beina at ballerinacrocsa mine så ut som de var støpt på og var knalltrange. Jeg var helt stappet med vann :o

 

Føler meg likevel feit. Hadde endelig funnet noe som virket etter jeg ble syk. Men må bare håpe at det virker like godt nå :)

5 kilo igjen til der jeg var dagen vi reiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota: Jeg tror også du har god hjelp av at før du dro på ferie var kroppen din vant med å forbrenne fett så derfor faller den lettere tilbake til det nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota: Jeg tror også du har god hjelp av at før du dro på ferie var kroppen din vant med å forbrenne fett så derfor faller den lettere tilbake til det nå. :)

Å håper du har rett!! :) Den rare vonde 'må på do akkurat nå' magen er jo selvfølgelig også tilbake.. Før kunne jeg holde meg til senere eller dagen etter hvis det passet best. Nå må jeg når jeg må og det tar som regel litt tid. Masse vondt :( Men.. det er bedre enn alle de andre plagene jeg hadde når jeg ikke levde på lavkarbo.

 

Og i natt har jeg svettet noe sinnsykt i senga. Håper jeg svettet av meg 1 kilo da :P Det var så masse at jeg var klissvåt og det var ekkelt å ligge i senga etterpå. Det var rett i dusjen med meg i morges og senga på lufting og sengtøyet til vask.. Aldri opplevd maken. Men jeg er ikke så frysen heller som jeg pleier så hele kroppen min er rar om i forhold til temperaturregulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Moota: Jeg tror også du har god hjelp av at før du dro på ferie var kroppen din vant med å forbrenne fett så derfor faller den lettere tilbake til det nå. :)

Å håper du har rett!! :) Den rare vonde 'må på do akkurat nå' magen er jo selvfølgelig også tilbake.. Før kunne jeg holde meg til senere eller dagen etter hvis det passet best. Nå må jeg når jeg må og det tar som regel litt tid. Masse vondt :( Men.. det er bedre enn alle de andre plagene jeg hadde når jeg ikke levde på lavkarbo.

 

Og i natt har jeg svettet noe sinnsykt i senga. Håper jeg svettet av meg 1 kilo da :P Det var så masse at jeg var klissvåt og det var ekkelt å ligge i senga etterpå. Det var rett i dusjen med meg i morges og senga på lufting og sengtøyet til vask.. Aldri opplevd maken. Men jeg er ikke så frysen heller som jeg pleier så hele kroppen min er rar om i forhold til temperaturregulering.

Så rart, det må jo være noe av det du spiser du reagerer på. Skal jo ikke være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Moota: Jeg tror også du har god hjelp av at før du dro på ferie var kroppen din vant med å forbrenne fett så derfor faller den lettere tilbake til det nå. :)

Å håper du har rett!! :) Den rare vonde 'må på do akkurat nå' magen er jo selvfølgelig også tilbake.. Før kunne jeg holde meg til senere eller dagen etter hvis det passet best. Nå må jeg når jeg må og det tar som regel litt tid. Masse vondt :( Men.. det er bedre enn alle de andre plagene jeg hadde når jeg ikke levde på lavkarbo.

 

Og i natt har jeg svettet noe sinnsykt i senga. Håper jeg svettet av meg 1 kilo da :P Det var så masse at jeg var klissvåt og det var ekkelt å ligge i senga etterpå. Det var rett i dusjen med meg i morges og senga på lufting og sengtøyet til vask.. Aldri opplevd maken. Men jeg er ikke så frysen heller som jeg pleier så hele kroppen min er rar om i forhold til temperaturregulering.

Så rart, det må jo være noe av det du spiser du reagerer på. Skal jo ikke være sånn.

Nei det kan du si.. Det er veldig irriterende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikveiing idag også...... - 400gram:-) kanskje jeg tipper 1kg denne uken også:-) da har jeg nådd en ny 5 kg grense og en ny belønning:-) og 2 kg til og jeg veier det jeg veide etter fødselen for 14 mnd siden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt: 101,5kg (jeg måtte gå av og på maaange gangen og den viste det samme gitt) altså 1,5kg nedgang på ei uke. :) noe nedgang på målestedene også men oppdaterer de første fredag i måneden. Veldig fornøyd med den måtte jeg få mange sånne uker. Realistisk tror jeg ikke det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74.4 300 gram ned. Hadde ei skikkelig dårlig helg sånn matmessig, så har nok vært høyere i løpet av uka. Fornøyd med trening. 2 ganger jillian 30 days level 3, en step styrke og en afro.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...