Gå til innhold

Samboeren min


anonym901

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp. Under har jeg beskrevet samboeren min. Han kommer fra et asiatisk land, jeg er norsk. Vi har vært sammen i 7 år, har hvert sitt særkullsbarn og ett felles på 4,5 år.

 

Sier aldri et pent ord til meg.

Gir meg aldri ros eller positiv tilbakemelding, uansett.

Gir aldri en klem eller tar initiativ til noe som helst bortsett fra sex.

Krever å få sex, reagerer med å bli sur hvis ikke.

Så og si umulig å prate med om noe som helst, kan ikke kommunisere eller samarbeide om noe.

Tar hele meg og alt hva jeg gjør som en selvfølge og uttrykker ingen takknemlighet overfor noe jeg gjør. Hvis jeg selv påpeker at jeg har vært grei og gjort en innsats, prøver han å gjøre dette null verdt.

Er sint i lange perioder uten å gi noen forklaring. Er eksplosiv hvis jeg prøver å presse frem en samtale.

Gjør ingenting i huset, og uttrykker ingen takknemlighet over at jeg gjør det i stedet. Påstår heller at jeg ikke gjør noe jeg heller, at jeg lyver til folk og skryter på meg arbeidsmengde.

Gir ingenting til tilbake, kan være utrolig slem og hensynsløs for å «straffe» meg hvis jeg har gjort noe han ikke var 100 % enig i.

Stiller ekstremt høye krav til meg, men selv om jeg innfrir, så er det ikke noe krav om at han skal yte noe tilbake.

Sier at hvis jeg er misfornøyd med noe, så er det bare å droppe forholdet da, det betyr ikke noe for ham uansett, bare dra.

 

Hva skyldes denne ekle oppførselen tro? Det er en form for tyranni, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...