Gå til innhold

Foretrekker bestemor


cammi88

Anbefalte innlegg

Hei, må dele noe jeg over lengre tid har syntes vært skikkelig sårt. Sønnen min på 22 mnt. foretrekker bestemor istedetfor meg. Og sånn har det vært siden han ca var 14 mnt. Når vi er på besøk hos henne, er det alltid hun han skal være hos. Skriker og noen ganger slår når jeg skal prøve å f. Eks bære han. Nå skal det sies at hun skjemmer han kraftig bort med både kake og is og det er sjeldent et nei å høre. I helga var han på overnatting hos henne og da jeg skulle komme å hente han, ville han først ikke til meg. Da vi skulle si hade, skreik han til henne " mamma min" og strakk seg etter henne. Roet seg fort ned etter dette, men kjenner jeg blir skikkelig lei meg. Det er jo jeg som skal være den han vil være hos og foretrekker over alt og alle. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Kjenner i det siste at jeg har kviet meg for å dra på besøk hos svigers. Synes det både er sårende, flaut ovenfor andre og kjenner en veldig sjalusi. Hvorfor er han sånn? Er det noe jeg kan gjøre med det uten å ødelegge forholdet mellom meg og svigermor eller de to imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...