Gå til innhold

Masse kviser - gutt eller jente?


MilleMarmelade

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt særlig masse kviser, men nå popper de opp både i fjeset og nedover brystet (ser ikke helt ut som en tenåring, heller, men det er en del) Tyder "kjerringrådene" da på gutt eller jente? Siden jeg ikke har noen spesiell følelse for det ene eller andre, og det er leenge til OUL, så er det fritt fram for gjetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at jenter "stjeler" morens skjønnhet, men jeg tenker at det er hormonene som spiller oss et puss. Husker ikke når jeg fikk kviser sist. Hadde en del og fikk jente, men nå har jeg kun hatt noen få. Aner ikke hva som befinner seg i magen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jenta skal stjele den lille skjønnheten jeg evt har, og la meg sitte igjen med kviser?! Da tror jeg jeg tar en gutt til! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så tilfelle er dette definitivt en jente.. Kviser, fett hår, illeluktende... Føler jeg np dusje fire ganger til dagen :P er det noe som helst middel vi kan bruke på kvisene nå som vi er gravide? brukte obagi før men kan ikke bruke der når man er gravid :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også fått kjempe masse kviser i ansiktet de siste ukene, kan også være pågrunn av all varmen i Bergen om dagen :-p men har hatt en liten følelse på jente, mulig det bare er fordi samboer har veldig lyst på jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste perioden i livet post-pubertet jeg IKKE har hatt kviser var mens jeg var gravid. Kvisefri hele graviditeten. Sprøtt! Noen uker etter fødsel dukka det to opp og jeg er toback. Aldri hatt mye kviser, men hver eneste lille prikk irriterer meg.. Fikk gutt forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sært å bare ha bra hud som gravid, da catchbaby! Satser du på en skikkelig ungeflokk? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også kjempestore kviser i ansiktet, særlig ved haka, de første ukene. Det var faktisk kvisene (i kombinasjon med trøtthet) som fikk meg til å lure på om jeg var gravid.

Men de har allerede avtatt. Tipper de må ha vært der fra uke 4-8 eller noe sånt. Jeg kan ikke huske at det var sånn i forrige graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært å bare ha bra hud som gravid, da catchbaby! Satser du på en skikkelig ungeflokk? :-P

Hehe ja det var merkelig! Har ikke problemhud til vanlig heller, men har som regel en kvise en eller annen plass i ansiktet, akkurat nå en liten en på kinnet, på ryggen og skuldrene har jeg jeg også til tider. Og før mensen da har jeg bestandig et utbrudd en eller annen plass. Men under graviditeten - nada, fikk egentlig ganske tørr hud i ansiktet. Men om det skal bli en hel haug av unger av den grunn er heller usikkert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva kjerringrådene sier, men har 2 graviditeter under beltet. 2 gutter. Med begge var jeg utrolig slapp, orket kun sofatid etter jobb og slet med å få i meg mat. Følte meg uren og masse uren hud og "slapp" i utseende i begynnelsen. Gløden kom ikke før bikket 18uker:) Men denne gang har formen vert tipp topp, spist masse og klart å kost meg. Kun 1 uke der jeg følte huden var imot meg. Så veldig spennende å se hva det blir denne gang. Rart hvordan kroppen kan styre oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at 3.mann er en luring, januar-spire! Blir spennende å se om det er jente nå da, siden det er så annerledes :-) Jeg er veldig spent på om jeg klarer å skjønne at den nye ungen er en egen person og ikke bare en forbedret utgave av knerten (siden det er nr. 2, vet vi jo litt hva vi vil gjøre annerledes) Misforstå meg rett, knerten er helt herlig, han var bare så utrivelig på kveldstid de første 6mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde aldri hatt en eneste kvise i ansiktet da jeg ble gravid med min jente som nå er 3 år. Jeg ble så full av kviser at jeg så ut som en fjortiss i værste pubertet. I ansiktet, på brystet og på ryggen! har fortsatt arr!! Så jeg tipper en jente!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Haha, du ble kanskje ikke så overrasket da, januarspire? Fortsatt 2 uker til OUL her, men jeg tror det er en gutt. :-) Og lurer litt på om vi kanskje ikke vil vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...