Gå til innhold

Reductol?


stølfrøken

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg driver å prøver å gå ned i vekt. Jeg trener 5-6 ganger i uka (styrke og går og løper på mølle) og jeg prøver å spise sunt. Jeg er ikke kjempeflink på maten, men prøver så godt jeg kan å spise regelmessig, og ikke drive å småspise i mellom måltidene. Kuttet mye ned på godterispisingen min, og prøver å drikke vann i stedet for brus. Jeg merker litt forskjell på meg selv, jeg ser at jeg er litt strammere her og der, og jeg merker at kondisen min og slikt kommer seg, men jeg ser fortsatt ingenting på vekta... Jeg har lest en del om Reductol og tenke jeg skulle gi dette en sjanse. Har kjøpt en pakke nå. Men da lurte jeg på om deter noen som har noen erfaring med det? Hjelper det i det hele tatt? Eller har jeg bare kastet bort penger nå? (Den var på halv pris, så har evt heldigvis ikke kastet bort så alt for mye penger :P ). Setter stor pris på svar!

 

- Stølfrøken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om det, men i gamle dager en gang fikk jeg sibutramin av legen som var et synonympreparar til reductil. Det tok bort sultfølelsen, ikke noe annet. Jeg fikk kun prøvd en eske og det ble ikke skikkelig siden jeg hoppet for fort på. Ble da ingen resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...