Gå til innhold

Facebook gruppe :)


Twiiie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva heter gruppa? :)

Har ikke kommet så langt men jeg kan gjerne ordne :)

 

Hva tenker du evnt gruppen skal innholde ? :)

Litt usikker på hva du mener med innholde, men lager vell en hemmelig gruppe, så må dere legge meg til som venn for at jeg skal legge dere inn :) Så sletter jeg dere etterpå :)

Såfremt ingen har en annen måte å gjøre det på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut det, kanskje vente til vi er over i 2 trimester sånn at som det ble nevnt her så har det da kommet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Vi hadde det samme da jeg var gravid sist, og vi er fortsatt kjempeaktive der nå, snart to år etter! Det eneste "negative" er at det blir mye stillere her inne etter at man oppretter en fb-gruppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å vente til vi hr kommet til 2.trimester, skjønner den ;) Greit å få igang diskusjon nå, så er det bare å gjøre det senere :)

 

Aktiviteten her inne vi vell gå på hvor aktive vi fremdeles blir, håper ikke det dabber av så mye her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt bli med i en sånn gruppe, når jeg vet at alt er greit der inne:) har time til lege 11. juli, så det går da unna;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å vente til vi hr kommet til 2.trimester, skjønner den ;) Greit å få igang diskusjon nå, så er det bare å gjøre det senere :)

 

Aktiviteten her inne vi vell gå på hvor aktive vi fremdeles blir, håper ikke det dabber av så mye her inne ;)

Neida, må jo ikke danne av! Var bare slik det ble med den forrige gruppen jeg var med i her! Kan jo være helt forskjellig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som allerede vil være med :)

Send meg en privat melding her inne, med fornavn, så får dere vite navnet mitt, slik at dere kan legge meg til på fb, eller send hele navnet og jeg legger dere til :) Jeg må ha noen av dere på vennelista, før jeg kan lage gruppen... Må vist velge noen med en gang som gruppe medlemmer, for å kunne lage gruppa...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som allerede vil være med :)

Send meg en privat melding her inne, med fornavn, så får dere vite navnet mitt, slik at dere kan legge meg til på fb, eller send hele navnet og jeg legger dere til :) Jeg må ha noen av dere på vennelista, før jeg kan lage gruppen... Må vist velge noen med en gang som gruppe medlemmer, for å kunne lage gruppa...

 

:)

Da er gruppa laget :) Bare å hive seg med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser andre at man er medlem av gruppa?

 

Sist gjorde noen det ;-)

 

Men jeg vil være med i gruppa :-) Kanskje vente til jeg over i andre trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne være med :)

Send meg en privat melding som beskrevet tidligere :)

 

Ser andre at man er medlem av gruppa?

 

Sist gjorde noen det ;-)

 

Men jeg vil være med i gruppa :-) Kanskje vente til jeg over i andre trim.

Gruppen er hemmelig, derfor dere må legge meg til som venn, så jeg får lagt dere inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...