Gå til innhold

gravid uten at barnefar er med i bildet.


helene_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frem til 5 mnd ville ikke bf ha noe med verken graviditeten eller barnet å gjøre.. Nå sier han at han har ombestemt seg og vil stille opp når hun er født, men dette tar jeg med en klype salt og tror det ikke før jeg får se det.. Er mye lettere å komme med store ord enn å faktisk gjøre det man sier.. Men han ønsket ikke å involvere seg før hun var født i det som gjenstår av svangerskapet foruten at han har sagt han vil komme å prate, men ikke dukket opp, og at han nå vil være med på 3D UL om noen dager, men har mine tvil på at han stiller.. 

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, Ja eg er det. Er 7 uker på vei så er veldig tidlig enda, da eg fortalte barnefaren/samboeren min at eg var gravid så blei han først kjempe glad. Dagen etter når eg kom heim fra jobb så låg det bare ein lapp, på lappen sto det: "Hei, eg vil ikkje ha noke med ungen å gjer eller med deg. Du bestemme selv om du vil beholde ungen, eg betaler barnebidrag om du beholde ungen men det er alt. Takk for meg." Er veldig trist at fyren er sånn men eg tenker likevell å beholde ungen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...