Gå til innhold

Arrgh jeg finner INGEN fine kjoler til bryllup! Tips til butikker i Oslo, evt link til fine kjoler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er kleskoden, da? Hvis du skal ha en virkelig fin selskapskjole, vil jeg anbefale deg en tur til Tina Ritzi i Kirkeveien. Masse fine kjoler. Jeg har akkurat vært der å kjøpt kjole til bryllup selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips alle sammen! Kleskoden er nok ikke altfor stram.. Skal være delvis utendørs, så kan ikke være en stor ballkjole liksom..

 

Anonymous poster hash: 9bbd9...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er kleskoden, da? Hvis du skal ha en virkelig fin selskapskjole, vil jeg anbefale deg en tur til Tina Ritzi i Kirkeveien. Masse fine kjoler. Jeg har akkurat vært der å kjøpt kjole til bryllup selv :)

Signerer denne :) De syr og tilpasser også ved behov.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollarosa i Gunerius har også mange fine kjoler (ikke la navnet skremme deg, det er ikke så blodharry som det høres ut)

 

Anonymous poster hash: 71282...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollarosa i Gunerius har også mange fine kjoler (ikke la navnet skremme deg, det er ikke så blodharry som det høres ut)

 

Anonymous poster hash: 71282...1b8

Ja Dollarosa tenkte jeg faktisk på om var verdt et besøk! Har såvidt vært innom tidligere, men da uten å være på jakt etter kjole.. så godt mulig jeg finner noe der!

 

Anonymous poster hash: 9bbd9...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke funnet noen fine kjoler jeg.. sukk. Er noe galt med alle. På Dollarosa hadde de bare sånne overdrevne "ballkjoler". Floyd-kjolene synes jeg er litt harry - altfor mye bling, og hater sånn vaffel-strikk-rygg. Noen som kan linke noen fine, LANGE kjoler?



Anonymous poster hash: 9bbd9...f20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har fortsatt ikke funnet noen fine kjoler jeg.. sukk. Er noe galt med alle. På Dollarosa hadde de bare sånne overdrevne "ballkjoler". Floyd-kjolene synes jeg er litt harry - altfor mye bling, og hater sånn vaffel-strikk-rygg. Noen som kan linke noen fine, LANGE kjoler?

 

Anonymous poster hash: 9bbd9...f20

Kikket du på lilly.dk da? De har veldig god passform.

 

Anonymous poster hash: ca4df...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de så veldig fine ut, men rekker dessverre ikke å bestille på nett! :(

 

Anonymous poster hash: 9bbd9...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coast, Monsoon, Warehouse, Oasis, Mango, de fleste brudekjolesalonger har festkjoler. Det er en butikk med maaaasssse kjoler i nærheten av Steen og Strøm, (Lychinor eller noe sånn??) det er en ren kjolebutikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på coast? Eventuelt monsoon. Zara kan også ha noe. Floyd er helt forjævlig, ikke gå dit. Zalando har mye fint, og kort leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...