Gå til innhold

Noen som har termin +- Oktober som bor i Røyken/Drammen området som kunne tenke seg BIM treff?


6 barns mor (spå)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg har termin 20 Oktober og ønsker og komme i kontakt med flere som er gravide i disse tider og som kunne tenke seg og møttes etter fødsler også.

 

Koselig og ha noen som ser i samme situasjon og trille trurer er jo alltid koselig. Cafe turer osv....

 

Ta kontakt med meg så kan jeg opprette en gruppe på facebook f eks der vi kan kommunisere om tid og sted etterhvert....

 

Håper det er noen der ute som er interisert i dette!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i november og bor i Drammensdistriktet. Håper på flere høst/vintermammaer som ønsker å møtes både før og etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin i nov. Venter mitt 4.barn, mens det er min samboers 1 :) Jeg har veldig lyst til å møte noen andre gravide i området Drammen. Selv bor jeg i Svelvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Regner med at dere har face slik at jeg kan opprette en face side.

Kanskje litt lettere og kommunisere der og sende invitasjoner osv.

 

Kan dere som er interisert sende en privat mld med face navn slik at jeg kan legge dere inn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Regner med at dere har face slik at jeg kan opprette en face side.

Kanskje litt lettere og kommunisere der og sende invitasjoner osv.

 

Kan dere som er interisert sende en privat mld med face navn slik at jeg kan legge dere inn der?

Jeg lager til en invitasjon med en dato som blir i uke 26. Noen spesiell dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 04. des. Regner dere det som +/- okt? Bor 15 min fra Drammen. Venter nr 3. Var på mange hyggelig BIM-treff de to forrige gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at det er flere som har vært innom siden sist. Treff i uke 26 høres supert ut. Jeg kan alle dager bortsett fra tirsdag. Jeg synes absolutt du er innafor Tregodegaver :) det er jo en gruppe her fra før som er for sommer/(tidlig) høst. Kan ikke denne gruppen være for sen høst/vinter da? Det er jo uansett ikke så mange som føder på tampen av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24.Nov ca :) Hadde vært veldig koslig med et treff. Bor i Drammen så er også veldig gjerne med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at flere henger seg på, det gleder meg. :laugh:

 

Jeg håpet og legge ut en invitasjon på face menn har ikke fått noen PM enda fra dere.

Kommer snart med mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 26 Juni eller fredag 27 og Egon er vel ett greit sted for de fleste og finne frem til. Vertfall første gangen.

Hvilket dag og klokkeslett syntes dere passer, slik at flest mulig kan delta??

 

Gi meg beskjed så fort dere vet hva som passer best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 26. Passer bra for min del, men fredag går det også. Men finnes det Egon i Drammen? Jeg fant ingen på nettsidene dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 26. Passer bra for min del, men fredag går det også. Men finnes det Egon i Drammen? Jeg fant ingen på nettsidene dems.

Mulig den er borte da. Men Lizzie går det jo an og ta isteden for på Torsdag 26.

 

Når på dagen ønsker dere damer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Torsdag 26. Passer bra for min del, men fredag går det også. Men finnes det Egon i Drammen? Jeg fant ingen på nettsidene dems.

Mulig den er borte da. Men Lizzie går det jo an og ta isteden for på Torsdag 26.

 

Når på dagen ønsker dere damer? :)

 

Det går an og velge Jonas B Gundersen, det er lett og finne for folk. ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 24 oktober og bor i Drammen sentrum. Venter mitt første barn, og et treff høres kjempe koslig ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi stadig blir flere. Skal vi gå for Jonas B på torget torsdag 26. Juni kl 19 for eksempel? Tror det er lurt å bestille bord snart siden det er veldig mange sommeravslutninger rundt om kring. Vi kan jo bestille for et ca antall og oppdatere antallet kvelden før slik at flere rekker å kaste seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt :-)

Ligger det på Bragernes torg? 

Vanligvis jobber jeg i Oslo til sånn 19 tiden, så jeg skal komme så fort som mulig ;-)

Akkurat nå er jeg symeldt da jeg ikke har så mye blodtrykk, så kanskje jeg fortsatt har fri da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt :-)

Ligger det på Bragernes torg? 

Vanligvis jobber jeg i Oslo til sånn 19 tiden, så jeg skal komme så fort som mulig ;-)

Akkurat nå er jeg symeldt da jeg ikke har så mye blodtrykk, så kanskje jeg fortsatt har fri da... :-)

Da sier vi Jonas kl 19. Den 26.  Da bestiller jeg bord. Hvem blir helt sikkert med ??? Bare for en oppdatering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurt :-)

Ligger det på Bragernes torg? 

Vanligvis jobber jeg i Oslo til sånn 19 tiden, så jeg skal komme så fort som mulig ;-)

Akkurat nå er jeg symeldt da jeg ikke har så mye blodtrykk, så kanskje jeg fortsatt har fri da... :-)

Da sier vi Jonas kl 19. Den 26.  Da bestiller jeg bord. Hvem blir helt sikkert med ??? Bare for en oppdatering?

 

Vi er vel 6 stk til nå om jeg ikke tar helt feil, så gi meg en tilbakemelding så jeg får bestilt bord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Lurt :-)

Ligger det på Bragernes torg? 

Vanligvis jobber jeg i Oslo til sånn 19 tiden, så jeg skal komme så fort som mulig ;-)

Akkurat nå er jeg symeldt da jeg ikke har så mye blodtrykk, så kanskje jeg fortsatt har fri da... :-)

Da sier vi Jonas kl 19. Den 26.  Da bestiller jeg bord. Hvem blir helt sikkert med ??? Bare for en oppdatering?

 

Vi er vel 6 stk til nå om jeg ikke tar helt feil, så gi meg en tilbakemelding så jeg får bestilt bord. :)

 

Jeg er med :-))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lurt :-)

Ligger det på Bragernes torg? 

Vanligvis jobber jeg i Oslo til sånn 19 tiden, så jeg skal komme så fort som mulig ;-)

Akkurat nå er jeg symeldt da jeg ikke har så mye blodtrykk, så kanskje jeg fortsatt har fri da... :-)

 

Da sier vi Jonas kl 19. Den 26.  Da bestiller jeg bord. Hvem blir helt sikkert med ??? Bare for en oppdatering?

Vi er vel 6 stk til nå om jeg ikke tar helt feil, så gi meg en tilbakemelding så jeg får bestilt bord. :)

Jeg er med :-))))))

Jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Lurt :-)

Ligger det på Bragernes torg? 

Vanligvis jobber jeg i Oslo til sånn 19 tiden, så jeg skal komme så fort som mulig ;-)

Akkurat nå er jeg symeldt da jeg ikke har så mye blodtrykk, så kanskje jeg fortsatt har fri da... :-)

Da sier vi Jonas kl 19. Den 26.  Da bestiller jeg bord. Hvem blir helt sikkert med ??? Bare for en oppdatering?
Vi er vel 6 stk til nå om jeg ikke tar helt feil, så gi meg en tilbakemelding så jeg får bestilt bord. :)
Jeg er med :-))))))

Jeg også :)

 

Jeg blir også gjerne med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har bestilt bord til 5, torsdag 26.06.14 kl 1900. :)

 

Noen flere som skal være med så endrer jeg bare bestillingen.

 

Da håper jeg på en kjempe koselig kveld med god mat og mye latter!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, pga av uforutsette famileting kan jeg ikke komme idag... Hadde gledet meg til å treffe dere. Håper dere får et hygelig treff og ar jeg kan få bli med neste gang likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, pga av uforutsette famileting kan jeg ikke komme idag... Hadde gledet meg til å treffe dere. Håper dere får et hygelig treff og ar jeg kan få bli med neste gang likevel!

Det var leit. håper på neste gang da :)Har ikke hørt noe fra 2 andre her som har sagt de vil være med heller, så da blir det plutselig bare meg og LilleTulla og tregodegaver i kveld.

 

Ja ja....vi skal da klare og kose oss vi....!!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen! Takk for sist treff. Det var jo riktig så koselig! Jeg kjenner ei som skal ha baby i januar som bor i nærheten. Hun kunne tenke seg å være med. Vi er jo ikke så mange, så kanskje det er greit å inkludere de med termin litt senere og? Min termin er forresten flytta hele tre uker fram. Fra 4. des til 12. nov....

 

Kanskje du kunne legge ut dato eller forslag på dato som vi snakka om, for et nytt treff, snart 6 barnsmor? Jeg husker ikke helt hvilke(n) dag(er) vi snakka om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...