Gå til innhold

Trenger virkelig deres synspunkt.


EvCoDex

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en datter på 1 år. Moren og jeg har nylig hatt et samlivsbrudd. Moren er nett fylt 18 år, og liker derfor veldig å feste. Dette har gått over stokk og stein hvis dere spør min mening. 
Den siste mnd har hun vært ute hver helg, fredag og lørdag. Jeg har ingenting med at hun er ute når jeg har datteren i mine helger, men når hun er ute når det er hennes helg syns jeg at det er blitt ett problem. Jeg vet dette da hun sender datteren min rett opp til min eks svigerfar og han gir beskjed når hun gjør det. 

Er det noen som vet om det er noe jeg kan gjøre ? Jeg mener at dette ikke er en trygg oppvekst for ungen min. Er dette noe som kan gjøre at jeg kan ha hun mere ? 

Tusen takk for svar! Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg har en datter på 1 år. Moren og jeg har nylig hatt et samlivsbrudd. Moren er nett fylt 18 år, og liker derfor veldig å feste. Dette har gått over stokk og stein hvis dere spør min mening. 

Den siste mnd har hun vært ute hver helg, fredag og lørdag. Jeg har ingenting med at hun er ute når jeg har datteren i mine helger, men når hun er ute når det er hennes helg syns jeg at det er blitt ett problem. Jeg vet dette da hun sender datteren min rett opp til min eks svigerfar og han gir beskjed når hun gjør det. 

 

Er det noen som vet om det er noe jeg kan gjøre ? Jeg mener at dette ikke er en trygg oppvekst for ungen min. Er dette noe som kan gjøre at jeg kan ha hun mere ? 

 

Tusen takk for svar! Ha en fin kveld :)

 

Ta kontakt med familierådgiver og hør med dem hvordan du skal forholde deg her. Høres ikke ut som noen god situasjon for ditt barn, men barnet er bare 1 år så jeg vet ikke hvordan det stiller seg om du skulle søke om å få foreldreretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...