Gå til innhold

Rullestol?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har fått det?

 

Jeg har fått tidlig bekkenløsning denne gangen og den er ikke av den milde varianten. Jeg må gå hver uke for å holde den i sjakk, men effekten blir mindre og mindre.

Jeg kan fint gå og stå, men det tar ikke lange tiden før jeg får vondt. Å stå er værst.

Når smertene kommer så kommer gangvanskene ganske raskt også og det går i sneglefart. I tillegg trigger bekkensmertene kynnere som gjør at jeg må stoppe helt opp og puste meg igjennom de.

 

Små turer på senteret er ett lite helvete og jeg blir helt ødelagt for resten av dagen og natten.

 

Jeg holder meg mest inne for å slippe belastning, noe som tærer på psyken. Jeg kan ikke ta med førstemann ut på tur eller finne på noe alene, for jeg er avhengig av hjelp til å trille vognen når jeg får vondt, i tillegg til at jeg såvidt klarer å gå.

Å gå ut til lekeplassen går greit. Der er det også benk jeg kan sitte på.

Det er ett slit å komme seg til og fra fysio for jeg har ikke bil og må ha med mini i vogn. Ofte er bussen full og så jeg må stå, noe som hvirkelig ikke hjelper.

 

Jeg må snart få sambo til å kjøre meg til og fra for det går snart ikke mer.

 

Men så kommer jo sommeren og ferie. Vi skal mer ut å gå. Ferietur i storby (mye gåing), tur til museumer og vigelandsparken osv.

Og så kjøpesenter...

Jeg føler jeg ikke kommer til å klare å delta på dette og må holde meg hjemme og på hotellet i ferien mens alle andre har det gøy.

Jeg er avhengig av å kunne sette meg ned innimellom, men benker er nesten aldri å oppdrive og finner du en kan du banne på att den er opptatt. Dessuten hjelper 5 minutters hvile bare mot 5 minutter gange.

 

Så det jeg lurer på (ble litt langt og rotete) er om noen av dere meg bekkenplager fikk rullestol og hvor lang tid tok det?

 

Anonymous poster hash: 67ce5...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...