Gå til innhold

Ledig dagmamma i Høvåg (Mellom Kristiansand og Lillesand)


baby ventes 2012

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi er to kvinner i Høvåg som er ledig som dagmamma i landlige og barnevennlige omgivelser.

Jeg er 27 år, har selv to barn født i 2012 og 2014. Jeg vil utdanne meg til barnehagelærer med fordypning i uteaktivisering og småbarnspedagogikk. Har erfaring med barn fra selvfølgelig mine egne barn, men også pass av andres barn.

Lisbeth er 45 år, 2 egne barn og nå barnebarn, og har 10års erfaring fra arbeid i barnehage. Hun er utdannet barne og ungdomsarbeider, og videreutdanner seg innenfor feltet ¨barn og psykisk helse¨.

Vi vil være mottakelig for barn i alle aldre. Vi ønsker at barna skal ha andre barn å leke med, slik at det får oppleve samspill og aktivisering fra barn på egen alder. Vi vil servere varmmat minst to ganger i uken, og vi vil ha en ukeslogg på hva ungene gjør, slik at dere som foreldre kan ta del i hverdagen til barnet.

 

Vi vil være tilgjengelig for pass alle ukedager, helger kan avtales hvis nødvendig. 

Åpningstiden vil være fra 0730-1630, men dette kan endres hvis vi ser at det er et behov for det.

Pr idag er det et barn født i februar 2014 som har plass hos oss.

 

Videre ønsker vi å være mye ute i naturen, og håper på å få satt opp noen lekestativ som barna kan leke i. Vi blir også å reise litt rundt å se på forskjellige ting, som f.eks. dagsturer til dyreparken og lignende.

Ta gjerne kontakt dersom dette er interessant, og dersom du trenger en dagmamma som ønsker å være der for barnet ditt, og bidra til en trygg hverdag for barnet, mens mor og/eller far er på arbeid.

Mvh Lotte & Lisbeth

Kontakt: [email protected]

Tlf: 41466649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...