Gå til innhold

Håper å komme inn hit


Marie*

Anbefalte innlegg

Etter en sa i februar, er vi nå i pp2. Tanta er nettopp dratt. Så da er vi igang igjen:) flere som har planer om å komme hit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og! *håpehåpehåpe*

SA for 1 mnd siden, el i går, så håper det har klaffet her :) Vil gjerne ha februar bebis! Hvordan går det med prøvingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at du opplevde sa:(

Prøvingen går fint. Bestilte meg en drøss med tester i starten av mnd. Som enda ikke har kommet. Er vel like greit det, så slipper man å stresse med el-testing;) for planen var jo å ta det som det kommer.Jaja! Oioi,håper det klaffet hos dere. Spennende da:) Februar baby høres kos ut:) det blir spennende fremover nå. Håper å møte sommeren med en liten bulp på magen;) er du avslappa til det hele, eller det Motsatte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig innstilt på baby nå, og tanker streifer veldig fort over i de baner. Men på en annen måte er jeg veldig klar over at det kan ta tid, og jeg tok det veldig overaskende bra når vi mistet. Så er ikke helt hysterisk liksom, mer spent :) Du da? Har du barn fra før eller? 

Jeg har ingen barn. 25 år og klar for å starte familie, selv om jeg har en "bebis", min hund. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på nr 2. Har en turbo på 2,5 år som vi ønsker at skal bli storebror. Jeg nærmer meg 29 å tenker jeg skal bli 2 barnsmor før de 30. Egentlig avslappa til det hele akkurat nå. Får se etter el har vært. Da starter nok symptomjakten og det som verre er; ) så flott at du klarer å være realistisk i forhold til det at ting kan ta tid. Tok sa overraskende bra her også, var mye tårer det første døgnet etter sa var et faktum. Men tenker at det er kroppen som vet best. Hunden er vel god å ha ja:) hund her også. Barn og dyr er en flott kombinasjon:) når tenker du å starte testingen? Eller er planen å vente til ikm? Hyggelig at vi er 2 her inne ihvertfall da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenker å prøve å vente nærmest mulig iallefall. Hehe. Sist merket jeg det på kroppen ca 9 dpo, da fikk ekstrem ømme bryster og bare visste det. Så ser ann symptomene også. Du da? Du får komme inn på vi i "20-årene som prøver" gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, Ja. det var det da.får se hvor utålmodig jeg blir/ eller hvor mange "symptomer" som dukker opp. heldigvis mye som skjer fremover så dagene flyr av sted. Aha, skal ta turen innom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er det samme, hadde el mellom 11-12. mai. Har ikke vært så spent egentlig, men hatt litt stikkninger i venstre eggstokk i dag og i går, og da økte spenningen litt og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

 

Har kjent litt stikninger i livmor/eggstokkene jeg også. Og igår var jeg både kvalm og gulpet/hadde sure oppstøt. Logisk skjønner jeg jo at det er alt for tidlig for slikt, men siden jeg aldri før har vært plaget med verken kvalme eller oppstøt, så begynner jeg jo å lure litt, hehe.

 

Håper vi kan komme tilbake her om en ukes tid med gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende da. Jeg venter el i disse dager. Eller til helga. Veldig uvisst da syklusen er ute å sykler etter sa. Fikk pakke i posten i dag, så bli vel å teste en el-pinne i dag nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å komme inn hitt jeg å! :) Er første prøveperiode så er vel litt urealistisk, men lov å håpe :):) 
I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håp må vi jo ha:) lykke til:) vi er i 2 pp etter sa i feb. Har vel gjort vårt, så nå får vi bare vente å se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det testing på søndag. Har ikm enten mandag eller tirsdag. I dag har jwg masse murringer og stikkninger, så håper ikke det er pms! *Spent* Men starter med oppussing av kjøkkenet i dag så da går heldigvis dagene.. Hvor mange dpo er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde el på mandag, men tok el- test i går kveld som var positiv. Såh, vet jaggu ikke. Symptomjakten starter vel ganske snart;) det er fint å ha noe å gjøre så tiden går da, lillemyri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to! :) :)

Endret av *spennende tid fremover*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak positiv test og trolig termin 7.februar om dette blir en liten lillesøster/lillebror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei februar-damer!

 

Jeg testet positiv i dag (svakt men lell) og har termin 3. februar! :)

 

Satt på jobb og kjente jeg var kvalm - noe som ikke er normalt for meg. Stakk en tur på butikken og testet etter lunsj. Ta-ta!

 

Hadde en SA i mars, så er litt skeptisk. Tror ikke jeg "tar av" slik jeg gjorde forrige gang ;)

 

Noen flere som har testet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Bambi-Bolla! Sannsynligheten for at mister 2 ganger på rad er så lav, at du skal ikke bekymre deg for det! Nyt det nå! Så moro! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...