Gå til innhold

Håper å komme inn hit


Marie*

Anbefalte innlegg

Ja, mandag høres bra ut i forhold til testingen! ;) Da er du vel rundt 12 dpo? Jeg brukte sensitive tester idag, tenkte å ta en ny test på fredag når jeg har IKM + cb digital, håper det lyser gravid 1-2 uker da! Håper kvalmen min bare blir værre og værre, hehe! Masse lykke til med testingen, krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mandag høres bra ut i forhold til testingen! ;) Da er du vel rundt 12 dpo? Jeg brukte sensitive tester idag, tenkte å ta en ny test på fredag når jeg har IKM + cb digital, håper det lyser gravid 1-2 uker da! Håper kvalmen min bare blir værre og værre, hehe! Masse lykke til med testingen, krysser fingrene! :)

Ja, hvis jeg klarer å holde meg så hadde det vært fint. Men dagene flyr avsted så plutselig er det mandag. :) er det ikke herlig å kjenne på den snikende kvalmen da;) så gøy. Tipper det lyser det du ønsker jeg på displayet:) nei, nå vil jeg veldig bli her å bli kjent med alle dere fine damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen i den ;) Samboeren her er også veldig flink til å stille opp når jeg er gravid. Gjør stort sett alt jeg ber om, så er utrolig glad for å ha han når kvalmen og trøttheten setter inn!

 

Jeg tok en cb digital idag, holdt den litt for kort tid i urinen, men der kom det opp "gravid 1-2" :D vært småuggen og litt kvalm hele tiden i 2 dager. Hadde lite svangerskapssymptomer sist da jeg mistet, så jeg ønsker kvalmen velkommen denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortjener det Lulu! :)

 

I dag poppet magen ut - vips fikk jeg ikke igjen buksa, glidelåsen måtte heeeelt opp! Helt steinhard over blæra, og svulmet opp. Har ikke sjangs til å skjule dette mye lengre.

 

Var ikke sånn da jeg mistet sist, så tar det som et godt tegn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var tidlig ja! Kanskje det er to? hehe :) men godt tegn ja! bra når man begynner å merke graviditeten. :)

 

Her er kvalmen stigende! Er bittelitt kvalm hele tiden nå. Tenkte å ta en ny cb digital om et par uker for å sjekke om HCG stiger. Man blir litt mer opphengt i sånt etter å ha mistet, men vil gjerne vite det tidlig hvis det går galt og ikke i uke 10 som sist..

 

Sov to og en halv time på dagen idag! Så begynner vel å bli litt trøtt og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæææ....tvillinger?? Tror du er gal! Toi toi !

 

Skjønner godt hva du mener ifht testing og redd for å bli skuffet senere. Kanskje jeg skulle ha prøvd en sånn cb digital jeg også.

 

Nettopp brekt meg opp av søvnen på sofaen her også. Sovet i to timer. Kunne LETT ha sovnet ved pulten på

jobb i dag.

Kvalmen har jeg ikke merket noe til nå de siste par dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmfr... blendahvit g-test i dag. :( kjenner menssmerter, men det har jeg hatt i en ukes tid nå. Og d e t bruker jeg aldri å ha. #et lite håp er der# :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ikm?

 

Jeg testet ikke positivt før to dager etter ikm.

 

Håper med deg Marie* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært så ustabilt etter sa i februar. Men tar jeg utgangspunkt i 28/29 dager så er jeg 12 dpo i dag. Fikk positiv el test den 20 mai. (Trur den var positiv) venter i spenning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta ny test i morgen tidlig siden testen ved IKM var så himla svak. 

Var kvalm første uka men det er borte nå. Tror jeg blir ekstra nervøs pga SA'en forrige gang :(

 

Hvilke symptomer har dere nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper testen er sterk/ viser flere uker! Krysser fingrene for deg!

 

Her er jeg trøtt, men vet ikke om det er graviditeten eller at sønnen sover dårlig om natta for tiden. Fortsatt litt småkvalm innimellom, men ikke tatt seg mer opp enn tidligere så det gjør meg litt bekymret og. Med sønnen var jeg ekstremt kvalm og kastet opp bare få dager etter ikm. vet ikke svangerskap er like, men blir jo bekymret for å miste igjen! Tenkte å ta en ny test på lørdag, da er jeg 5+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk testingen Bambi-Bolla? Spent!

 

Idag har jeg kjørt alt for hardt på på jobb.. er selvstendig næringsdrivende, og det er et vanvittig tempo og stress til tider.. Kjenner jeg har dårlig samvittighet for den lille i magen :( Skulle prøve å ta det med ro denne gangen, men lettere sagt enn gjort! Ikke har jeg tid til å bestille tidlig ultralyd engang i løpet av dagen. Får prøve å roe ned tempoet snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mange symptomer enda, litt ømme pupper (ikke mye, bare bittelitt), og nå ble jeg skikkelig trøtt og sliten... Minsten ser på barneTV, jeg holder på å sovne! :-/
 

Ingen kvalme. Gjør hva som helst for å slippe den intense kvalmen.

 

Bambi-Bolla:-) ; positiv test er positiv test ! :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på mars vi. Fader altså. Hvor vanskelig det skulle bli denne gangen da:/ Masse lykke til dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nei.. Så kjipt Marie :( hadde virkelig håpet at du skulle være her med oss! Men ønsker deg masse lykke til neste pp, håper det blir din tur da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 3 februar :) venter nr 7 som ikke var planlagt kan en sei hehe :) men velkommen er hxn uansett <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh? Hva skjer tro? litt blod i går da jeg var på do. Trudde tr kom, men borte er hun igjen. Menssmerter er borte også, så hva denne kroppen driver med kan man spørre seg om. Negativ g-test i dag. Kan det ha vært en festeblødning? Sett i at el var senere enn jeg trodde. Stoler ikke helt på meg og denne el-test tydningen. Så skal droppe det fremover og ta ting som det kommer. (Yeah right. Skal prøve ihvertfall; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yasmin: Fikk du barn i høst?? Wow! Du kjører på ;)

 

 

 

Nei men eg mistet så mye i høst etter forrige svangerskap så godt er det:) du må oppdatere med bilder av test, håper det ordner seg med test:)

Takk for det Bifrost :) Hvordan går det med deg? Hard prøving med nøye planlegging nå? :)

 

Tok ny test i dag men streken var så godt som ikke synlig. Vil si den var svakere enn på fredag....hmmm...

Skal ta ny test i morgen tidlig. Blir jo i tvil om jeg er gravid liksom...

 

Yasmin: opplevde du mye hårtap etter SA?

Her går det fint. Er i uke 18 nå, og føler meg som en liten vedkubbe :)

Gøy å se at dere er så mange februardamer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...vedkubbe... *humrer*

 

Tok ny test her om dagen og streken var like tydelig som testlinja!!! :D :D :D

 

Har fått digre pupper med enorme nipples (skjemmes når jeg fryser - for å si det sånn). Er 5+4 i dag og kjenner at kvalmemonsteret har begynt å røre på seg igjen.

 

Åh, jeg har begynt å glede meg til baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...