Gå til innhold

Kvalme og jobb?


marianne-86

Anbefalte innlegg

Hvordan forholde meg til kvalme og jobb? Er kun meg på jobb her.. Andre kollegaer befinner seg i resten av landet, vi trenger ikke så mange her. Men har jobbet i firmaet i 2år snart.. Har kun 3fraværsdager og 1ukes sjukemeld pga reven muskel i leggen.. Må jo ringe å si at jeg blir senere at jeg føler meg dårlig.. Men det funker dårlig når ingen kan trø inn for meg..:/ erfaring anyone?

Endret av marianne-86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Usikker på om jeg forsto deg riktig, men hvis du er så kvalm at du ikke klarer å gjøre jobben så må du jo si fra. Men fordelen med å sitte alene er jonat ingen merker om du kaster opp i søppelbøtta! :-)

Jeg har ingen erfaring, men tenker at vi nok har veldig godt av å ha litt andre ting å tenke på enn bare babyogdå fremover. Det blir nok av det, tro meg :-)

Lykke til med kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke så kvalm enda.. Men kjenne den øker.. Problemet mitt er at eg kjører bil fra sted til sted hele dagen å går inn til div kontorer for å reparere det som trengs.. Er helst det som bekymrer meg.. Litt redd for å spy rundt på gulvene til kundene våre.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja den blir litt verre ja! Det er jo bare å vente, kanskje slipper du unna! Jeg kastet ikke opp en eneste gang forrige svangerskap! :-) håper du også slipper! Og hvis du ikke gjør det, så kan du du fint bli sykemeldt uten å fortelle hvorfor! Eller bare fortelle sjefen din sannheten. Sikker på at han/hun blir glad på dine vegne pg hjelper deg så godt de kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe på det at eg ikke blir sååååå dårlige:) men eg er veldig forberedet på å bli dårlige.. :) me får se ka så skjer.. Eg glede meg i hel hvertfall te å få ett lite nurk så e miiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...