Gå til innhold

Hvordan fjerne rompelukt hos voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg går ned i vekt, får litt luft mellom ballene :fnise: blir det mindre lukt. Så slanking/fettsuging er mitt tips :)



Anonymous poster hash: 2acd8...dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, takk for tips alle sammen! :-)

 

Jeg får stå og spre rompeballene en liten stund og lufte rompa mens jeg gjør meg klar for voksedama.

 

Problemet er bare at det rommet man vokser i er temmelig lite, så lukten blir lissom veldig intens.

 

Denne problemstillingen er også noe å tenke på om man skal til lege en gang for å sjekke ut hemoroidene sine. Blir samme greia. At man må sprike rompa si for et annet menneske.

 

Og spesielt om man skal ha 69 med mannen sin!! Da kommer virkelig nesa tett innpå....

 

HI

 

 

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når jeg går ned i vekt, får litt luft mellom ballene :fnise: blir det mindre lukt. Så slanking/fettsuging er mitt tips :)

 

Anonymous poster hash: 2acd8...dee

 

Alvorlig? Du får sprik mellom skinkene om du går ned i vekt? Det høres jo helt vanskapt ut - ikke rompesprekk men rompecanyon?

 

Anonymous poster hash: 7a908...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svaret

 

Nå fikk jeg helt seriøst en helt ny assosiasjon til nicket ditt, forresten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har svaret

 

Nå fikk jeg helt seriøst en helt ny assosiasjon til nicket ditt, forresten. :P

 

 

Ikke sant... Jeg kunne blitt verdens skumleste superhelt. Armed with superhuman sense of smell and Aspray!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har svaret!

 

 

Kuuuuuult!!!!! Dette er svaret på problemet mitt! :-) :-)

 

Takk!

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kanskje prøve med bakepulver eller edikkvann. dette er jo ting som skal fjerne lukt.. men,vist du er ren og vasker deg rett før, så kan du jo enten ta på deospray. eller be voksedama ta rumpa først. men tviler på at det lukter så mye. sikkert bare du som kjenner det ekstra godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har ledd så bra av en tråd her siden tråden om zebratrusemannen. :)

 

Anonymous poster hash: bf884...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt ikke rompelukt gjør noe, litt av kosen er jo kjønnslukter!

Har man rumpe, så har man rumpe.

Skjønner virkelig ikke problemet, mannen min syns rumpelukt er helt greit, og det har alle de andre jeg har vært sammen med også. Har faktisk også hørt at noen syns det er sexy, skal jo ikke lukte helt sterilt når man har sex. I disse dager så har jo analsex blitt helt greit, så da skjønner jeg ikke hvorfor rumpelukt skal være ille i forhold, bæsj på tissen er greit, men ikke god gammeldags rumpelukt?

Og har du vært i et fast forhold en stund, så har nok partneren din lagt merke til rumpelukt, og har han ikke sagt noe om det så vil jeg tro det er helt greit!



Anonymous poster hash: 03ead...115
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En skvett ublandet Salmiakk rundt skrukkehullet rett før du går inn burde kamuflere det meste av rumpelukta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns absolutt ikke rompelukt gjør noe, litt av kosen er jo kjønnslukter!

Har man rumpe, så har man rumpe.

Skjønner virkelig ikke problemet, mannen min syns rumpelukt er helt greit, og det har alle de andre jeg har vært sammen med også. Har faktisk også hørt at noen syns det er sexy, skal jo ikke lukte helt sterilt når man har sex. I disse dager så har jo analsex blitt helt greit, så da skjønner jeg ikke hvorfor rumpelukt skal være ille i forhold, bæsj på tissen er greit, men ikke god gammeldags rumpelukt?

Og har du vært i et fast forhold en stund, så har nok partneren din lagt merke til rumpelukt, og har han ikke sagt noe om det så vil jeg tro det er helt greit!

 

Anonymous poster hash: 03ead...115

 

Som jeg skulle ha sagt det selv.

 

Anonymous poster hash: 98f90...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skvett ublandet Salmiakk rundt skrukkehullet rett før du går inn burde kamuflere det meste av rumpelukta ;)

 

Skrukkehull var et sjarmerende uttrykk :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gi et seriøst svar så er Dr Greves intimsåpe med tranebær den intimsåpa som funker best her, mot rompelukt :)

 

Anonymous poster hash: 7ee4b...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg aner et marked for rumpedeo!

Wunderbum?

 

Rumpenbaum!

 

ler meg ihæææææææl!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så tårene spretter her ;D.

 

Men jeg har løsningen for deg HI...

Ved å dyppe rumpa i klorin så slår du to fluer i en smekk; du fjerner rumpelukt og bleker analhullet samtidig ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler så tårene spretter her ;D.

 

Men jeg har løsningen for deg HI...

Ved å dyppe rumpa i klorin så slår du to fluer i en smekk; du fjerner rumpelukt og bleker analhullet samtidig ;).

Haha. Det er jo genialt. Jeg holdt faktisk på å bestille meg analblekemiddel da jeg kom over en tråd om analbleking her inne for en liten stund tilbake. ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ler så tårene spretter her ;D.

 

Men jeg har løsningen for deg HI...

Ved å dyppe rumpa i klorin så slår du to fluer i en smekk; du fjerner rumpelukt og bleker analhullet samtidig ;).

Haha. Det er jo genialt. Jeg holdt faktisk på å bestille meg analblekemiddel da jeg kom over en tråd om analbleking her inne for en liten stund tilbake. ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

 

 

Ha ha, ok ;). Det var egentlig en spøk fra min side inspirert av en annen morsom tidligere tråd her inne.... men hvis du noensinne har tenkt å prøve noe slikt, så prøv for guds skyld noe annet enn klorin.... :)

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis jobben din går ut på å vokse andre damer i skrittet og rompa, ja da syns jeg du burde sørge for å ha noen kubbelys som stinker noe fryktelig av et eller annet kamuflerende stående i behandlingsrommet. Spesielt hvis rommet er knøttlite.

Jeg skrubber på meg den ene etter den andre infeksjonen i jakt på rumpeluktfri rumpe, men rumpe lukter rumpe...hvert fall etter hvert som timene går.

Jeg sørger i alle fall for å være helt tørr der nede etter dusjing før jeg hopper i klærne. Dvs at jeg noen ganger bruker en tørr vaskeklut mellom rumpeballene en stund mens jeg pusser tenner/ sminker meg, bare for å bli 100% tørr. :blush:  :rodme:



Anonymous poster hash: aa89f...e80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ler så tårene spretter her ;D.

 

Men jeg har løsningen for deg HI...

Ved å dyppe rumpa i klorin så slår du to fluer i en smekk; du fjerner rumpelukt og bleker analhullet samtidig ;).

Haha. Det er jo genialt. Jeg holdt faktisk på å bestille meg analblekemiddel da jeg kom over en tråd om analbleking her inne for en liten stund tilbake. ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Ha ha, ok ;). Det var egentlig en spøk fra min side inspirert av en annen morsom tidligere tråd her inne.... men hvis du noensinne har tenkt å prøve noe slikt, så prøv for guds skyld noe annet enn klorin.... :)

Hehe. Skjønte det altså. Hadde aldri satt meg i klorin. Lurer på hva slags problemer jeg hadde fått da. Sikkert mye mer enn litt god gammeldags rompelukt. ;-)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 10036...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å kunne tenke på rumper på samme måten som før etter å ha lest denne tråden. DIB har en egen evne til å overraske og underholde!

 

Anonymous poster hash: bf884...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette med lukt og farge på rumper og rumpehull in for tida? Fikk spørsmål fra seksåringen idag om "hvilken farge har rumpehullet?" 

Hva skal jeg svare, noen som vet?  :huh:



Anonymous poster hash: 26039...1dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...