Gå til innhold

Hvordan fjerne rompelukt hos voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ler så jeg griner, og det gjør mannen også :)

Ikke for å spore av tråden, men deg har jeg savnet!! Om du har vært piranha hele tiden, altså. Så kjekt å se deg igjen her inne! :D 

 

 

Anonymous poster hash: c163f...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter jeg har dusjet pleier jeg å gå med spredde rompeballer litt rundt i huset. Da føler jeg romelukten liksom forsvinner resten av dagen:)

 

Anonymous poster hash: 0c24d...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, risikerer man ikke en enorm friksjon ved bruk av olje mellom skinka? 

Friksjon? Så om du tar en joggetur, så friksjonen er ganske stor, mao det gnistrer mellom skinkene, og du lirker ut en fjert... POFF! Så er hele rumpa i fyr da?

 

:fnise: 

 

Anonymous poster hash: e1dda...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jeg har dusjet pleier jeg å gå med spredde rompeballer litt rundt i huset. Da føler jeg romelukten liksom forsvinner resten av dagen:)

 

Anonymous poster hash: 0c24d...aef

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter jeg har dusjet pleier jeg å gå med spredde rompeballer litt rundt i huset. Da føler jeg romelukten liksom forsvinner resten av dagen:)Anonymous poster hash: 0c24d...aef

 

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

 

Aldri en kjedelig dag på dib, det er i hvertfall sikkert. Her finner man diskusjoner og problemstillinger som ikke eksisterer andre plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Etter jeg har dusjet pleier jeg å gå med spredde rompeballer litt rundt i huset. Da føler jeg romelukten liksom forsvinner resten av dagen:)Anonymous poster hash: 0c24d...aef

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

 

Aldri en kjedelig dag på dib, det er i hvertfall sikkert. Her finner man diskusjoner og problemstillinger som ikke eksisterer andre plasser.

 

 

Jeg synes jeg ser oss sitte i syklubb eller på jentekveld- alternativt i familiemiddag-, og så ha en detaljert og inngående samtale om rumpelukt og hvordan vi går frem for å bli kvitt den.

 

- Et potensielt samtaleemne for en fremtidig kjolepiknik for kranglere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Etter jeg har dusjet pleier jeg å gå med spredde rompeballer litt rundt i huset. Da føler jeg romelukten liksom forsvinner resten av dagen:)Anonymous poster hash: 0c24d...aef

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

 

Aldri en kjedelig dag på dib, det er i hvertfall sikkert. Her finner man diskusjoner og problemstillinger som ikke eksisterer andre plasser.

 

 

Jeg synes jeg ser oss sitte i syklubb eller på jentekveld- alternativt i familiemiddag-, og så ha en detaljert og inngående samtale om rumpelukt og hvordan vi går frem for å bli kvitt den.

 

- Et potensielt samtaleemne for en fremtidig kjolepiknik for kranglere?

 

Jeg er mest bekymra for at jeg aldri har bekymra meg for rompelukt. Har jeg gått rundt og lukta rompe i alle disse årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

 

Lett skrævende og foroverbøyd med hengejur så det er fri sikt og ikke minst fri lufttilgang til brunøyet - og hvor lenge av gangen trenger man? En ti minutts tid rundt på stua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

Lett skrævende og foroverbøyd med hengejur så det er fri sikt og ikke minst fri lufttilgang til brunøyet - og hvor lenge av gangen trenger man? En ti minutts tid rundt på stua?

Jeg tror det hjelper med litt svikt i knærne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det samme. Synes ikke alltid intimsåpe funker. Skal jeg til gynekolog så bruker jeg intimsåpe først så såpe med parfyme. Da holder lukten seg unna



Anonymous poster hash: ae718...34e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

 

Lett skrævende og foroverbøyd med hengejur så det er fri sikt og ikke minst fri lufttilgang til brunøyet - og hvor lenge av gangen trenger man? En ti minutts tid rundt på stua?

 

 

Men sprer man ikke ekstra rumpelukt rundt i stua mens man holder på med dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Du går naken rundt i huset og holder skinkene fra hverandre? ai, for et vondt bilde å ha i hodet.

Jeg prøvde å ignorere det innlegget, men nå har jeg fått et bilde på netthinnen som sent kommer til å forsvinne.

 

Lett skrævende og foroverbøyd med hengejur så det er fri sikt og ikke minst fri lufttilgang til brunøyet - og hvor lenge av gangen trenger man? En ti minutts tid rundt på stua?

 

 

Men sprer man ikke ekstra rumpelukt rundt i stua mens man holder på med dette da?

 

Kanskje det er bedre å henge en Wunderbaum i stjerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg aner et marked for rumpedeo!

Wunderbum?

 

 

Der døde jeg på meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg fillete!! haha!

 

Rekemus og sure rumper! Min humor det altså! :)

 

"skal det være en liten rekebaguett kjære" ?

 

haha!!!



Anonymous poster hash: f42e7...0fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en spray med antibac, så får du liksågodt bort baskeluskene i samme slengen ;-)

 

Anonymous poster hash: fc024...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...