Gå til innhold

Hvordan fjerne rompelukt hos voksne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Engeln skrev:

Ja. Og så begynner ungene å spørre hvorfor du ler når du smører på maten dems... og så kommer du: nei vet du lille Ida, det er noen som mener at prim lukter som rassen var gjør bak gjør...☺️  mens du forsetter å smøre godt på med det som i neste øyeblikk skal ned andre veien på lille Ida 😊

ler så jeg griiiner🤦🏼‍♀️😂

 

 

Wuuæææhh, takk for at du gjorde det enda verre :sjokk::legrine:

Anonymkode: 92c97...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wuuæææhh, takk for at du gjorde det enda verre :sjokk::legrine:

Anonymkode: 92c97...5bc

Oj, det var en kul en, den må jeg låne meg: :sjokk: er akkurat det man trenger i en del av trådene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 9.52, sug lut skrev:

Jeg har nå prøvd å forestille meg hva man gjør med vannkanna. Hvordan heller man vann fra kanne bak egen rygg og ned i egen rass? Er dette en øvelse som har et eget yoga-navn, "dryppende flodsvin", for eksempel? Jeg har en stor grønn hagekanne, den har jo sprederhode i enden og er sånn sett både mindre treffsikker og mindre aggressiv i tuten enn den andre, som er rosa fra Ikea og har ideligen skarpe kanter og ikke skal i nærheten av noe rompehull man har lyst til å beholde.

Jeg sitter blant masse folk og har total, gjennomtrengende latterkrampe, samtidig mens jeg prøver å lage minst mulig lyd. Jeg ser ut som et epileptisk anfall, med øynene lukket, munnen på vidt gap uten et snev av lyd annet enn bittesmå hvin, hele kroppen rister og det stopper faen meg ikke! 😂😂 Åh Vårherre til hest.. nå er jeg nødt til å skifte truser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gale damen skrev:

På sånne dager er jeg glad for eget kontor med mulighet til å lukke døra :-)

Det ville nok gjerne den rompeluktende også hatt.

Anonymkode: cdaaf...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde folk vært litt mer opplyst så hadde ikke dette vært et problem i dagens samfunn, rimming får bort vondlukt hos mann og kvinne. Ta godt tak i rompeballene til mannen spre det aller helligste og sleik det fra baller til godt forbi rosina... blir kåt bare jeg skriver dette, gleder meg til mannen som e anleggsfører kommer hjem etter et langt skift i de nydelig arbeidsbuksene, river de av i det han e over dør terskel og får at ned på alle fire før han har sakt hei... det er kvinners jobb faktisk!!! 

Anonymkode: 3805c...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, gale damen skrev:

På sånne dager er jeg glad for eget kontor med mulighet til å lukke døra :-)

Jeg bytter gjerne :D

Hilsen primsmøreren :D

Anonymkode: 92c97...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

Oj, det var en kul en, den må jeg låne meg: :sjokk: er akkurat det man trenger i en del av trådene her!

Ja, ikke sant. Jeg synes den passer veldig godt, mange plasser her inne :D

Anonymkode: 92c97...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 5.5.2014 den 23.02, Anonym bruker skrev:

Haha, nei men foran da.

Og har fått en rutine på at jeg smører både foran og bak, blir fort tørr på skinkene :)

Men ja, jeg fikk fortalt at det kan bli irritasjon og inngrodde hår både foran og bak.

Gjelder kanskje helst ved barbering.

 

Merkeligste samtale i dag... :)

 

Anonymous poster hash: 50ea8...68c

Barberer aldri = lukter aldri! 

Anonymkode: 200da...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...