Gå til innhold

GBP operert, men, pokker også..........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

GBP opperert for 4 år siden.

Gikk ned fra 130 til 70, men var nedpå 70 èn dag, så gikk vekta sakte opp igjen.

Nå kommer den ikke under 83.

Jeg er fortvilet.

Jeg føler jeg gjør det jeg skal, spiser greit men trener i perioder lite. Jeg er ikke blitt en treningsfreak, eller fjellgjeit, men går turer, og trener på helsestudio innimellom.

Tenker mat, kcalorier, proteiner, karber og fett hele tiden. Føler jeg er superbevist, og er skikkelig sliten egentlig av å tenke på dette hele tiden.

Vi har salat til alt,bruker bare svinekjøttdeig, har max 2dg pr uke med kjøttdeigbasert mat. Vi har aldrig pølser. Vi har bare rent kyllingfillet kjøtt, eller svinekjøtt eller fisk. Aldrig fritert mat. Aldrig pasta som hovedrett, men som tilbehør noen ganger, da er den grov.Kun meget grovt hjemmebakt brød, vi spiser aldrig potet og ris, mye brokkoli og blomkål. Vi spiser lite snop og snaks.

 

Derfor blir jeg så fortv ilt, for jeg føler at vi gjør alt riktig, og jeg kan ikke se at de feiltrinnene jeg trår skal resultere i en oppgang og dernest i mangelen på nedgang. For JA jeg tar av og til ett kakestykke. Og JA jeg tok 3 never potetgull når jeg var på besøk i går. Og ja, når svigermor inviterer til middag oghjemmelaget is,tar jeg en skje is....

 

Man skalleve som normalt??

Og det er vel normalt å unne seg litt?

Men jeg ser at det nok ikk ekan vøre normalen for meg.'

For om jeg bruker somebody eller vektklubb og fører maten jeg spiser så ligger jeg på mellom 900 og 1200 kcal pr dag. Og jeg går ikke ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kjenner fortvilelsen enda sterkere i dag, da jeg var på besøk hos ei som jeg vet tok GBP for 5 år siden. Hun går enda litt ned og ned, og hun er ikke noe nøye med hva hun spiser, som i dag, hun hadde laget hjemmelaget pizza, hun spiste 2 stykker, jeg bare ett.....  Og trening. Nei hun trener ikke i hele tatt, hun er arb ledig og dagene går tiil å sitte i sofaen med laptoppen i danget og tv på i bakgrunn.

Tro meg jeg vet hva jeg snakker om.

Hun sier de fikk beskjed på forkurset om at de skulle ikke lenger tenke på slanking.

 

Men det føles såsåååå bittert og urettferdig,at hun vbare sitter der, og fortsatt ramler det av en kilo her og en kilo der.....mens jeg , som ikke tenker på stort annet enn at det skal være magert, under 10 % fett i kjøtt og pølse osv, og under 20% gram fett i ost, helst ikke mer enn 2.5 dlmat, aldrig mer mat enn du får i en kaffe kopp..... Men myevann, 2-3 liter vann pr dag. Min venninde drikker ingen vann, kun te og pepsi max.

 

Fortvilt å se hun gr ned enda, 5 år etter, mends jeg har gått OPPigjen 13 og får de ikke av.

Jeg trener, jeg går turer,  jeg er på treningsstudioet, jeg har tredemølle som jeg bruker hjemme, Jeg trener til og med etter Jillian Michaels.....på laptoppen......

 

-HVilket no er jeg kommet til level 2, har gjort det to dager og har nå pause. Has så vondt i sidene og i knehasene at jeg nesten ikke greier gå krapp, eller slanke laptoppen på hofta og bære den....

 

Aner ikke hvor jeg vil med innlegget mirr.....................

 

Men nå har jeg begytn på 2 typer piller fra proteinfabrikke,, for forbrenning., og fpr energi. OG sånn preworkout, og sånn protein pulver for penere musklet......

 

Og nå er jeg litje før eg er llurt til å betale tusen kr for sånn der mage trimm belte som mun venninde hadde kjøpt...........................sånn der man setter strømm på og så blir man etter sigenede slanke...................blæææææææh.

 

HJEEEEELP-

 



Anonymous poster hash: dada2...733
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Kan desverre ikke gi deg noe svar, men på facebook e det ei gruppe som heter slankeopererte og snart opererte. Der er det mange som er operert og har vert gjennom det meste av ting, så e sikkert mange med erfaringer som du kan spørre..:-) eg har nettopp meldt meg inn der selv fordi eg vurderer operasjon. Flott gruppe...:-)

 

Anonymous poster hash: 0a617...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du legger på deg fordi du spiser for lite!

 

Anonymous poster hash: 66a44...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...