Gå til innhold

Klagetråd


Toolose

Anbefalte innlegg

Tenke det kunne være kjekt å ha en sånn tråd som man lette litt på sine klager og det å gå gravid :)

 

Jeg kan være førsteman ute og kommer opp med em le oppsummering siste ukene!

 

Nå tror jeg at jeg skal klage litt... Får ikke sove pga smerter i ryggen/bekkenet/korsryggen osv etter fallene jeg hadde på Moss legevakt. Har gått til kiropraktor 3 ganger i uken siden 1 april, og gikk senest i dag, må i morgen og på onsdag... i dag var jeg så anspent (visste jo hva jeg venter meg når han knekker meg opp, og er jo kjempevondt der og da) så vi fikk det ikke helt til i dag, men på slutten av timen så satt han en nål på siden av bekkenet/skinken min, og roterte nålen rundt i muskelen for å se om det dempet smerten, der og da var det så vondt, sprengte enormt og minnet meg om spinalbedøvelsen jeg fikk under sist fødsel.. Måtte få skrevet ut morfintabletter (som ikke fosteret lar seg påvirke av vel og merke), men de tar ikke smertene... Sov i ca 45 minutter i sted og hadde mareritt om at jeg hadde en SA på fiketur med mannen min. Jeg vekker han da jeg gråter og er livredd og fortalte hva jeg drømte om, men kom bare svada svar fra han, så sa at jeg like greit sto opp, og "det var en god i det jenta mi, nattinatt og sov godt videre" Mannfolk.....!! Og på toppen av det hele måtte jeg avlive min 7 måneder gammel katt pga blodleukemi, og det gikk bare en vei, så vi visste hva som var best for han... Satt sammen han og hadde han på fanget til siste åndedrag, og jeg tar tapet tungt... Har laget en "minneplass" på enne skjenken hvor det er et nydelig bilde av han, bukett med hvite roser, og 2 hvite lys som jeg tenner for min kjære katt hver dag.. Selv om jeg har flere katter og fått kommentarer om at "det er jo godt du har en del katter da" Joda... Greit nok det, men har likevel ingen å miste... Og som ikke det var nok så klarte jeg å bomme skikkelig på hvem av jeg og faren til sønnen min som skulle ha første halvdel av påsken, og trodde jo at det var meg. Planlagt hver dag og virkelig gledet meg, så sjekker jeg kontrakten vi har kjapt før jeg skal hente han i bhg på fredag, og ser nå at det er jeg som har første halvdel i 2015. Og det smalt bra.... Fikk ikke sagt ordentlig hade til han, og er litt rart å tenke på at han er 2 minutter unna meg på dagtid da han er i bhg til onsdag da faren ville jobbe til helligdagene...  Gleder meg enormt til å hente han kl 14 på onsdag og da begynner virkelig påsken for meg og sønnen min!!! Beklager langt klageinlegg, men får se på det som en liten oppsumering da jeg ikke har klaget så kjempemye før ;)  Noen som ikke for sove enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...