Gå til innhold

Hvor gamle er dere som er i dette forumet?


Filippa79

Anbefalte innlegg

 

22 år - 2 barn

Pratsom: du er ikke i nærheten av å være definert som "moden" ;-)

 

Anonymous poster hash: 9cc56...b16

 

Ehm, okay - jeg så ikke at noen spurte etter "moden", kun etter hvor gamle folk her inne er..? Så da sa jeg hvor gammel jeg er. Beklager det, om det var feil...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Er 39 og har akkurat funnet ut at jeg er gravid, men blør en del så får bare vente å se.

Gratulerer Og krysser fingre og tær for at det går bra

Lenke til kommentar

Takktakk. Blør mye mer i dag, så har nok ikke gått rette veien denne gangen. Skal se i morgen om hcg har sunket eller steget. Mistenker det første da det nok ikke er vanlig med så mye.

Lenke til kommentar

Takktakk. Blør mye mer i dag, så har nok ikke gått rette veien denne gangen. Skal se i morgen om hcg har sunket eller steget. Mistenker det første da det nok ikke er vanlig med så mye.

Oppiåra: 😢 Nei og nei. Alle gode tanker om at det vil gå bra 😌😌 Ja, høres lurt ut med en hcg-måling i morgen. Av egen erfaring synes jeg det har vært veldig greit og få en avklaring så raskt som mulig. Håper du kan holde oss oppdatert.

Lenke til kommentar

Annonse

Da har jeg vært hos legen. Han var 99% sikker på at jeg hadde mistet pga de kraftige blødningene og minkende tegn på graviditeten som ømme bryst og dogåing. Jeg tok også blodprøve på tirsdag som jeg fikk svar på i dag. Den viste veldig lave verdier som styrket mistanken enda mer. Får endelig svar i morgen på blodprøven jeg tok i dag.

Jeg tar dette med knusende ro og så prøver vi på nytt om et par måneder. Viser testen positivt da, kommer jeg sikkert tilbake på forumet. 👍😃

Lenke til kommentar

Så kjekt for deg Nektarina! Jeg har to store gutter fra før, men nummer tre har vært ønsket i en del år nå, så mulig vi gir tredjemann en sjanse til. Skal til legen i dag, så får høre litt med han om når vi eventuelt kan prøve igjen. Er jo ingen garanti for at det klaffer denne gangen heller. Håper uansett alt går di

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Annonse

Hei, er 41 og venter endelig en liten skatt! Det er veldig lang leveringstid på vår lille gullklump, ca 12 år. Det skulle en eggdonor til.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg er 48 år og venter nr 7. Trodde ærlig talt ikke jeg kunne bli gravid lenger;) Det er veldig tidlig, så har is i magen og regner vel nesten med at det ikke blir noe av...



Anonymous poster hash: 3200d...6f2
Lenke til kommentar

 

Jeg er 48 år og venter nr 7. Trodde ærlig talt ikke jeg kunne bli gravid lenger;) Det er veldig tidlig, så har is i magen og regner vel nesten med at det ikke blir noe av...

 

Anonymous poster hash: 3200d...6f2

 

Gratulerer så mye med graviditeten ! :) Helt fantastisk! Håper alt går bra! :)

Lenke til kommentar

 

Jeg er 48 år og venter nr 7. Trodde ærlig talt ikke jeg kunne bli gravid lenger;) Det er veldig tidlig, så har is i magen og regner vel nesten med at det ikke blir noe av...

 

Anonymous poster hash: 3200d...6f2

Gratulerer. Jeg synes det er helt fantastisk og håper det går bare bra med dere. Klem😄

 

Anonymous poster hash: e8b39...aba

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...