Gå til innhold

Hvor gamle er dere som er i dette forumet?


Filippa79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk mitt første barn da jeg var 19 år, nå venter jeg nr. 2 i en alder av 45 :fnise:

Wow, gratulerer! :D Kan jeg spørre hvor lang tid dere brukte på å bli gravid?

Lenke til kommentar

Vi har ikke prøvd, men har ikke brukt noen form for prevensjon de siste 5-6 årene. At jeg blei gravid kom som en stor overraskelse og var ikke planlagt :laugh:  

Lenke til kommentar

Fikk mitt første barn da jeg var 19 år, nå venter jeg nr. 2 i en alder av 45 :fnise:

Da slår du meg! Jeg fikk min første som fersk 22 åring og venter nr. 4 som ny 40-åring:) Det blir en bil og en barnevogn i oppkjørselen samtidig denne høsten...

Lenke til kommentar

Vi har ikke prøvd, men har ikke brukt noen form for prevensjon de siste 5-6 årene. At jeg blei gravid kom som en stor overraskelse og var ikke planlagt :laugh:

Så fantastisk, da var det nok et skikkelig gullegg :D Gir håp å høre slike historier, men håper jeg slipper å vente tre år til, da! :o

Lenke til kommentar

41 år, og venter nr 6. To voksne barn, og tre på 8,4 og 3. Mannen min som fikk overtalt meg til å prøve en siste gang. :) Er 10 uker på vei.

Lenke til kommentar

Annonse

41 år, og venter nr 6. To voksne barn, og tre på 8,4 og 3. Mannen min som fikk overtalt meg til å prøve en siste gang. :) Er 10 uker på vei.

Imponerende! For en flott bukett dere har:)

Lenke til kommentar

Så godt å lese at det også går ann og ha voksende maver i moden alder . ;)

Gir håp til andre modne damer som er i prøve fasen . ;)

Oppskriften er vel at det kan ta noe tid og at en må være tolmodig . ;)

Lenke til kommentar

39 her, rekker å fylle 40 før termin på nyttårsaften ;) ikke planlagt her heller, - vi har jo tross alt klart dette i 12 år tidligere ;-) Syntes livet var hektisk nok med barn født i 10 og 12 ;-) - men her er det bare å brette opp ermene!

Lenke til kommentar

42 og prøver på nr 3. Føler meg ikke spesielt moden :P

Samuraibaby - prøvde dere lenge, eller?

Hei, se der var det et spørsmål til meg! Kunne like gjerne vært meg som svarte som Bamsemams 74 "Prøvde og prøvde... her snakker vi uhell av godt gammelt kaliber;)"

Nå vet jeg et par ting om blomster, bier og slikt, men dette var veldig overraskende. Flaks for meg at jeg ikke drev med dette for 100 år siden, da hadde jeg sikkert hatt minst 20 barn nå.

Lenke til kommentar

Hehe, så gøy da! Inspirerende å se at man kan klare dette i moden alder med 'uhellsmetoden' ;)

Lykke til videre med svangerskapet! :D

Lenke til kommentar

Kan skrive under på at " uhell " skjer i moden alder ja;) Jeg har pcos, og har trengt litt hjelp med å bli gravid. Begynte å prøve når jeg var 27 år. Fikk førstemann når jeg var 30. Men nå, i en alder av snart 40, da satt lille spire etter en gang uten prevensjon.... Noe uventet for mor og far, men hjertelig velkommen!

Lenke til kommentar

39 år i skrivende stund, termin i november og da har jeg rundet 40. Føler meg ikke sååå moden akkurat ;-) Formen er heldigvis bra. Har en gutt på 12 og jente på 9 år, så det blir koselig med en liten en i hus igjen <3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 38, han er 44. Vi har et barn på 6 år og har ønsket oss ett til uten å lykkes. Hadde gitt opp, egentlig, men så plutselig lyktes vi! Nå er jeg 8+ 3 og i (urovekkende) god form. Føler meg ganske gammel, og samtidig ganske grønn:kr

Lenke til kommentar

Jeg er 38, han er 44. Vi har et barn på 6 år og har ønsket oss ett til uten å lykkes. Hadde gitt opp, egentlig, men så plutselig lyktes vi! Nå er jeg 8+ 3 og i (urovekkende) god form. Føler meg ganske gammel, og samtidig ganske grønn:kr

Det siste der var forsøk på smilefjes :)

Lenke til kommentar

Er 39 år gammel og uplanlagt gravid. Skikkelig overraskelse, men ikke negativt heller. Bare veldig, veldig overraskende..

Er bare 6 uker på vei så tar ingenting for gitt.

 

Anonymous poster hash: d8581...491

Lenke til kommentar

Er 39 år gammel og uplanlagt gravid. Skikkelig overraskelse, men ikke negativt heller. Bare veldig, veldig overraskende..

Er bare 6 uker på vei så tar ingenting for gitt.

 

Anonymous poster hash: d8581...491

 

Samme her :) Krysser fingrene for deg og spira!

Lenke til kommentar

 

 

Er 39 år gammel og uplanlagt gravid. Skikkelig overraskelse, men ikke negativt heller. Bare veldig, veldig overraskende..

Er bare 6 uker på vei så tar ingenting for gitt.

 

Anonymous poster hash: d8581...491

Samme her :) Krysser fingrene for deg og spira!

Takk :) Og i like måte. Håper alt går bra med oss alle :)

 

Anonymous poster hash: d8581...491

Lenke til kommentar

Er 38 og venter nr 2 i November. Blir 39 i Desember. Var 35 når jeg fikk nr 1. Så jeg er vel ikke så ung lenger.;)

Lenke til kommentar

Oppdaget akkurat dette forumet, så flott!

 

Jeg vil være fylt 38 år når tredje kommer. Vi er da ikke så gamle vel? Når spiren sitter betyr det jo at det er en naturlig ting, men jeg skal være ærlig om at jeg er spent på å starte på nytt med en liten en igjen (en stund siden sist).



Anonymous poster hash: 95fcc...945
Lenke til kommentar

Jeg velger foreløpig å være anonym;) Er 47 år og gravid med nr 7  med naturmetoden. Litt ambivalent,-trodde ikke jeg "virket" lenger.... Er bare 5 uker, så kan jo være det ikke blir noe av....



Anonymous poster hash: 3200d...6f2
Lenke til kommentar

 

Jeg velger foreløpig å være anonym;) Er 47 år og gravid med nr 7  med naturmetoden. Litt ambivalent,-trodde ikke jeg "virket" lenger.... Er bare 5 uker, så kan jo være det ikke blir noe av....

 

Anonymous poster hash: 3200d...6f2

 

Gratulerer så mye! Håper alt vil gå bra! 

Jeg blir 47 år til sommeren og vi har prøvd i 2 år uten å lykkes. Har tatt alle hormonprøver og de er fine. Vi skal lykkes en dag :)

 

Anonymous poster hash: 53a6a...193

Lenke til kommentar

Jeg er 37 år og venter mitt første barn i oktober, en vakker liten prinsesse som kom svært brått på da jeg trodde ikke jeg kunne få barn :-))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...