Gå til innhold

Hvor gamle er dere som er i dette forumet?


Filippa79

Anbefalte innlegg

Jeg er 37 år gammel og fant ut i dag morges at jeg er gravid med nr.3. Min mann og jeg hadde bestemt oss for å prøve og det gikk FORT. Gleder meg forsiktig, og føler meg i fin form enda. Har en jente på 9 og en gutt på 6 fra før.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
På 23.6.2017 den 8.49, Elsapelsa skrev:

Jeg er 37 år, venter nr 4 i januar 2018😊 Bare 10 uker gravid.

Samme her, 37 år og venter nr 4 i januar 2018 :) 

9+ 4 i dag 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

40 år og termin i slutten av april 2018... relativt store barn fra før 😊 Sier ikke noe før en duotest el er klar ... ser d er lenge siden sist d har vært aktivitet her, men håper d er flere som er "modne" 😃

Lenke til kommentar

36 og termin med nr 3  i mars. Har 17 åring og 12 åring fra før.

Endret av 2 store og snart 1 liten
Lenke til kommentar

Annonse

Akkurat nå, 2 store og snart 1 liten skrev:

36 og termin med nr 3  i mars. Har 17 åring og 12 åring fra før.

Ser nå at innlegget er unde gravid i moden alder, jeg er kanskje ikke helt der :)

Lenke til kommentar
17 timer siden, 2 store og snart 1 liten skrev:

Ser nå at innlegget er unde gravid i moden alder, jeg er kanskje ikke helt der :)

He He .. nesten 😊👍🏼 

Lenke til kommentar
9 timer siden, BeReal skrev:

43 år og gravid med nr 4 😊

Hvor langt er du på vei? 😊 Jeg er litt nysgjerrig på de ulike testene man blir tilbudt etter fylte 38, og lurer på om du kanskje har vært igjennom d? 😊

Lenke til kommentar
3 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Hvor langt er du på vei? 😊 Jeg er litt nysgjerrig på de ulike testene man blir tilbudt etter fylte 38, og lurer på om du kanskje har vært igjennom d? 😊

Jeg er i uke 32. Enn du? Vi valgte hoppe over duo testen her i norge og gikk for Nipt testen. Den tok vi på Barnmorskehuset i Sverige. Kostet 6000,-, men da får enn iallefall et sikkert svar. :)

Lenke til kommentar
21 minutter siden, BeReal skrev:

Jeg er i uke 32. Enn du? Vi valgte hoppe over duo testen her i norge og gikk for Nipt testen. Den tok vi på Barnmorskehuset i Sverige. Kostet 6000,-, men da får enn iallefall et sikkert svar. :)

Jeg er veldig nygravert, så her kan d gå begge veier ... jahar forstått at d er noen andre tester man kan ta i Sverige og Danmark bla men vet ik om d blir aktuelt for oss om vi kommer så langt 😊 På den andre siden ønsker jeg et mest mulig sikkert svar ... ikke så lenge igjen på deg nå  da ... lykke til! 😊

Endret av mrsatilla har 2
Lenke til kommentar
49 minutter siden, mrsatilla har 2 skrev:

Jeg er veldig nygravert, så her kan d gå begge veier ... jahar forstått at d er noen andre tester man kan ta i Sverige og Danmark bla men vet ik om d blir aktuelt for oss om vi kommer så langt 😊 På den andre siden ønsker jeg et mest mulig sikkert svar ... ikke så lenge igjen på deg nå  da ... lykke til! 😊

Takk, takk og lykke til du og. :) Du må bare ta kontakt på PM om du ønsker det. :) 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
6 timer siden, EnLitenSpire skrev:

Fyller 40 innen fødsel i april..dette blir min 3 :)

Velkommen til deg også 😊 Store barn fra før el? Spennende tider, kjenner jeg 😊 Når i apr er termin? 

Lenke til kommentar
3 timer siden, mrsatilla har 2 skrev:

Velkommen til deg også 😊 Store barn fra før el? Spennende tider, kjenner jeg 😊 Når i apr er termin? 

Jo takk :)

Eldste født i 2007 og andre i 2016..og nå med termin rundt 27 april.

Vi hasde slått oss til ro med to men denne er hjertelig velkommen selv om jeg allerede sliter med mange baller i luften 

Lenke til kommentar
1 time siden, EnLitenSpire skrev:

Jo takk :)

Eldste født i 2007 og andre i 2016..og nå med termin rundt 27 april.

Vi hasde slått oss til ro med to men denne er hjertelig velkommen selv om jeg allerede sliter med mange baller i luften 

Kjenner til d 😂 Muligens ny jobb etterhvert .. pendler for øyeblikket, veldig spennende jobb 😊 Egentlig "ferdig" m små men så var man ik d likevel 🙄😃

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...