Gå til innhold

Gravid og venter barn tidlig desember


anonymous7

Anbefalte innlegg

UL på Fertilitetsklinikken i går og der fikk vi se et herlig blinkende hjerte. Det slo jevnt og fint og størrelsen var det ingenting å si noe på. En lettelse mtp hvor vondt jeg har hatt det de siste to ukene. Nå er det bare å nyte graviditeten siden jeg har gått ned fra 70.2 sist onsdag til 60.2 i dag. :) mye vann i magen eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sniker meg også inn på denne siden...

Jeg og sambo ble meget overrasket over å stå med positiv test i hånda på en helt vanlig onsdag morgen.... Denne desemberbabyen var slett ikke planlagt, men likevell så inderlig velkommen=)

Har ei lita snuppe på 2 år fra før, så vi gleder oss veldig til å gi henne et søsken!

Termin blir ca 14. desember, så er 5 + 2 i dag. Stor stas=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg også inn på denne siden...

Jeg og sambo ble meget overrasket over å stå med positiv test i hånda på en helt vanlig onsdag morgen.... Denne desemberbabyen var slett ikke planlagt, men likevell så inderlig velkommen=)

Har ei lita snuppe på 2 år fra før, så vi gleder oss veldig til å gi henne et søsken!

Termin blir ca 14. desember, så er 5 + 2 i dag. Stor stas=)

Så gøy! Da er vi akkurat like langt :D Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oslojente 32 med foreløpig termin 21.des ,men blir planlagt KS så blir vel termin rundt 1-2uker før den tid :) Er etter midnatt 4+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykken er stor her også Gravid med nr 3, termin ca 4 desember

Flere flergangsfødende som sliter med å skjule magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember barn her også :) var på tidlig UL i dag da jeg ikke viste hvor mange uker jeg var på vei.  Jeg er i uke 6-7, fikk høre hjertelyden og fikk ca termin 16.desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har fått termin 4 desember! De blir første fødte, er skikklig spennende! Kosli me desember barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Etter dobbel Pergotime kur og ett prøverørsforsøk venter vi nå en/ei lita i desember , termin 19 desember :-) gleder oss veldig! Ser det ikke er så mye liv her inne i desember gruppa , mens januar gruppa har lag er t egeb facebook side , hadde vært gøy om det ble litt mer i desember gruppa også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du går inn på 2.trimester, så er vi noen som holder stand og skravler der.. og så er det noen som har meldt seg inn i den superhemmelige fb gruppa og er begge plassene. :) Du finner sikkert Desemberbarna 2014 - velkommen og ikke minst: Gratulere!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...