Gå til innhold

Noen av dere som trener en del her? Jogg og styrke..


Poteto

Anbefalte innlegg

Tenker litt med styrketrening siden eg ikke finner så mykje på nett om det.

 

Trener dere som normalt, løfter like tunge vekter ol som før? Eller er dere mer forsiktig?

 

Trener styrke 2-4 ganger i uka og jogger 2 ganger, men der sier kroppen snarere ifra enn med styrke.

 

er Ca 4+4 no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kanskje ikke den beste til å svare på dette, men alt som får magemusklene til å presses utover må utgå. Så kanskje da ha litt lettere vekter og heller fokusere på å styre bekken og rygg + knipeøvelser.

 

Fin fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg :) Dumt det står så lite på nett om det. Er utrolig mange som driver med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J trener MYE! Da snakker vi hver dag, både styrke og Cardio/utholdenhet. Så lenge du ikke kjenner ubehag eller smerte kan du trene som vanlig. Bare ikke tren hardere enn hva du har pleid å gjøre. Magetrening går også fint..d er kun str på magen som etterhvert setter en følgelig stopper på d. Ellers kan du bare trene ; )

J personlig har roet litt ned nå i starten pga blødninger..j trener allikevel ca hver dag, men løper kanskje ikke like hardt, eller løfter like tunge vekter.

Forrige svangerskapet mitt trente j løping, sykling, svømming, styrke etc...trente til dagen før j fødte. Ikke no problem. J trente også mye mage, hvilket resulterte i at musklene mine aldri rakk å dele seg, og j var raskt tilbake i normal kropp etter fødsel ; ) lykke til med treningen! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra 😉👍 ja da er d bare å kjøre på! Spinning og styrke ben på meg idag 😊👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blei det sofaen i dag :/ satser på styrke på lørdag :) hatt to dager med svømming nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming er utrolig deilig, og bra! Svømte mye i mitt forrige svangerskap. Tenker å starte igjen med d snart : ) bare så synd nærmeste svømmehall er 35 min unna : - /

Sofaen må være lov av og til ; ) på onsdag flesket j og samboeren oss i sofaen hele dagen, med mange episoder av homeland! ; ) den serien anbefales!

Idag har j jogget 7,5km og hatt ei 45 min økt på skuldre : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...