Gå til innhold

Barselgruppe i Drammen for sommer/høst 2014 mammaer


Tullball

Anbefalte innlegg

Hei.

Det må jo være flere kommende mammaer fra Drammen som vil være med på treff? Forrige gang jeg var gravid samlet vi en gjeng på ca15 stk som har hatt det mye gøy sammen. Er noen interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) 

jeg har termin i september og vil gjerne være med på treff, bor i Mjøndalen, men det er bare 10-15 min unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jippi! Endelig noen svar! :) Skal vi opprette en facebook gruppe? Send meg personlig melding med navn og beskrivelse av profilbilde, så kan jeg legge dere til i gruppa... Ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blir også gjerne med! Bor 20 min fra Drammen.

Endret av Beatemor venter nr 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg blir også gjerne med! Bor 20 min fra Drammen.

Send meg en privat melding med navn og beskrivelse av profilbildet på facebook så legger jeg deg til i en gruppe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dere skriver sommer / høst. Hvilke mnd er dette snakk om. Hvor langt ut dryger dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Holmestrand da.. men det er jo ikke SÅ langt unna, bare 20 min med bil. Og så har jeg termin i starten av november. Er det fortsatt høst, eller blir det for seint :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Holmestrand da.. men det er jo ikke SÅ langt unna, bare 20 min med bil. Og så har jeg termin i starten av november. Er det fortsatt høst, eller blir det for seint :) ?

Jeg venter også i november, men i slutten av November og lurte på det samme. Det er opprettet et annet treff for sen høst/vinter i Drammensområdet. Der blir det treff i uke 26 men foreløpig ikke landet på noen dato. Det heter vel oktober+- Drammen/Røyken eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen. Vi har startet en gruppe der noen allerede har fått, mens den siste har termin i begynnelsen av oktober. Tuss86 vil kanskje bli med oss, og så kanskje dere andre blir med i høst/vinter gruppa? Er morsomst om vi har barn i ca samme alder... Tuss86 kan jo sende meg privat mld med facebooknavn og beskrivelse av bilde så kan jeg legge deg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk i mars og ønsker gjerne å være med på treff! Men jeg finner ingen vårbaby grupper/tråder så jeg lurer på om jeg kan være med her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei. Ser det er en stund siden det ble skrevet her inne og flere har kanskje født alt...Jeg fikk selv ei lita tulle 7 oktober og interessert i å bli med i gruppen deres hvis mulig?? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...