Gå til innhold

menssmerter/murringer


hotoon

Anbefalte innlegg

Er i uke 11+5 i dag. Hele uken har jeg hatt små mensmurringer ala heelt starten på en fødsel (ihvertfall sånn det var på min førstefødte).. jeg har tidligere hatt en SA men det var så tidlig som i uke 4. Jeg har bestilt ul til mandagm da er jegvi uke 12. Er et flere som har slike murringer? Jeg er så redd det er begynnelsen på en abort.. jeg vet jo og husker fra tidligere at man kan ha små smerter når livmoren strekker seg osv men jeg har alikevell en dårlig følese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mensmurringer til stadighet., rygg og mage. Regner dette for at livmoren vokser! Jeg er 13+6. Og kjente ett lite dylt nedi der i skrivende stund💗

Alt er nok i skjønneste orden hotoon, men alikevel kjempe betryggende med ul til uken for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig, veldig vanlig. Jeg hadde masse av det de første ukene, så ga det seg litt, og nå har jeg en litt annen type murring/verking innimellom. Ligner ikke menssmerter lenger. Har jaggu også hatt kynnere et par ganger denne uken (11+2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) vi var på UL i dag og alt så tipp topp ut!!!☺☺☺ hun kunne tom. Si at hun tror det blir en jente! Selv om jeg bare er 12+4. Er veeldig lykkelig!☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt masse blødninger og smerter i varierende grad, men her er også alt i skjønneste orden. (heldigvis!) Er nok bare voksesmerter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...