Gå til innhold

mating og tvillingar....


helixxx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest usababy

Vi gir mme. Jentene får mat når de vil, det blir alt fra 2-5 timer mellom hvert måltid. Som regel 3-5 timer mellom på natta, og et par tettere måltider om dagen.

Håper å komme mer inn i rutiner når de går mot 3 mnd. De er nesten 6 uker nå, og vi kommer mer inn i ting etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Det servut som de legger fint på seg, men vi har ikke veid dem på noen uker. Skal veie på 6 ukers kontrollen på onsdag.

 

Nå lager vi ca 165 ml pr gang, noen ganger drikker de alt, noen ganger halve flaska, innimellom vil hun ene ha halvannen flaske...så det varierer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ammar og så får dei flaske i tillegg. No endeleg legger dei på seg. Hadde vokse med 250 g på 1 veke no sist :)

Ammar ca kvar tredje-fjerde time døgnet rundt. Påkvelden mellom 19-24blir det litt oftare. Og så får dei 2-4 flasker innimellom i tillegg på dagtid. Den største tvillingene drikker då ca 50-60 ml medan Ho minste drikker ca 60-90 ml kvar gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg veldig innkjørt rutine på mine da de var mindre. Brukte et par uker på å skrive ned når de selv vile ha mat. Så studerte jg det litt og la opp til en rutine ut i fra det.

For meg ble det ca hver 3 time 5 ganger pr. dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...