Gå til innhold

Takker for meg


Tirilill

Anbefalte innlegg

I dag endte det med MA sjokk på oss. Fikk vite i går kveld at fosteret var dødt, det ble fjernet i dag. Ønsker dere alle lykke til og for dere som ikke har vært på tidlig UL enda vil jeg bare anbefale dere å bestille time. Det er forferdelig når kroppen fortsetter med å være gravid uke etter uke når fosteret egentlig er dødt. 2. Gang dette skjer meg. Trodde alt var sikkert nå siden vi straks var over i 2. Trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en godklem! Hadde selv en MA for snart en uke siden, utrolig tungt! Og enig med deg, tidlig ultralyd er utrolig viktig! Hadde gått 4 uker med dødt foster, neste gang skal jeg gå enda tidligere! Må være utrolig tungt å miste for andre gang, ønsker deg masse lykke til videre! Håper neste spire klorer seg hardt fast! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare å fordøye skuffelsen og deretter se fremover. Håper at vi får et frisk foster neste gang Lulusen! Kanskje jeg og du snakkes i desember eller januar klubben;) Takk for klem og klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg og! Hadde vært veldig hyggelig om spira satt raskt igjen for oss begge, får se når tr kommer tilbake! Men håper veldig på januarbaby hvertfall :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilhører ikke her, men lykke til til dere begge :) trist at det gikk sånn :( vi venta tvillinger, men den ene stoppet opp i uke 12 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist Tirilill. Håper den neste blir den som sitter hele veien!

Signer dette klem :)

Krysser fingrene, for både deg, og Lulusen ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo alles mareritt. Sørger med dere. Hadde en MA i 12. uke sist jeg også. Det er vondt, men heldigvis skjer det som oftest for en god grunn. Lykke til videre! Dette går bra! Vi må bare stole på kroppen, tenker jeg. Ønsker dere alt godt i neste forsøk! Sender kjærlige tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei Lillapyret! Er du i gang igjen? Er mye om og men er vi i gang igjen. Håper på positiv test snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...