Gå til innhold

tid det tar når man blir satt i gang?


helixxx

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ble satt i gang med ballong en fredag kl 09, jr tatt med akutt men udramatisk keisersnitt søndag kl 19. Da hadde alt vært forsøkt flere ganger, vannet ble tatt lørdag morgen, drypp i flere runder. Var utmattende men opplevdes trygt. Alt gikk bra med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt i gang onsdags morgen med cytotec tabletter vaginalt og natt til fredag kom snuppa..men det skal sies at fra riene ble vonde til hun kom tok den ca 5 timer..så hadde heftige rier uten pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  ble satt i gang 09.00 på morgenen (gel kur el hva det heter) kjente murring frem til 12.. 12-16 rier gjevnt (heletiden) og han er født 16.05 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Spørs på hvilken måte man blir satt i gang. Det er jo ulike måter å bli det på. For min del skjedde det ingen ting etter to runder med modningspiller med seks timers mellomrom. (Vannet mitt hadde gått, derfor jeg ble satt igang) Siden det ikke skjedde noe av seg selv eller med piller ble jeg satt på drypp da et døgn etter vannavgang. Da fikk jeg rier med en gang! Men hvor lang tid det tar før barnet er ute er helt individuelt fra kvinne til kvinne :-) jordmora fortalte meg at alle har for eks ulik effekt av dryppet også. Alder, vekt, fysisk form osv sa hun spiller inn på hvor god effekt man har av dryppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...