Gå til innhold

Føde i vann...


Skogshuldra

Anbefalte innlegg

Er det sant at SIV Tønsberg kun har vanlige badekar til smerte lindring?? Mener å huske at sist jeg skulle føde der og de fortsatt hadde den gamle føde stua så var det store badekar man kunne føde i....

Prøvde meg sist i et ordinært badekar, men fikk litt "klaustrofobi"... Men har veldig lyst til å føde i vann... Noen som hvet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg har ikke vært selv på føden på SIV, men ble fortalt på svangerskapskurs at alle fødestuene hadde badekar til å føde i.... Skal ringe til føden og be om en omvisning :) Har termin 20. april, greit å vite litt om sånne ting før lillegutt finner veien ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å ikke gire seg opp på å prøve vann fødsel hvis det ikke er badekar som det lar seg gjøre i... Med min størrelse på slutten sist så hadde jeg i hvertfall ikke klart å føde i et vanlig badekar... Må jo ha et med litt størrelse på så man har mulighet til å bevege seg litt.... I det minste få skilt bena... ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, det stemmer at de nå kun har vanlige badekar. Lå der og opplevde god smertelindring og jordmødrene mente jeg kunne føde oppi der, men ble for trangt for kroppen min når det røyna på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...