Gå til innhold

Elskerinnen sin feil, når mannen er utro


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at flere av dere, mener at det er elskerinnen sin feil når mannen er utro.

 

Hvorfor mener dere det?

Er dere så redd for at deres egen mann skal være utro?

Eller har mannen deres allerede vært utro?

 

 



Anonymous poster hash: 2e97f...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel fordi de ikke vil innse at det er mannen som driter seg ut, og at det er lettere å legge skylden på ei de ikke kjenner..

 

Selv mener jeg at det er den parten som er utro, mann eller kvinne som har ansvaret. Ikke en elsker.

 

Anonymous poster hash: c84de...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo elskerinnen som lokker han til å bli utro.

 

Anonymous poster hash: aa4f0...498

 

 

HAHAHAHAHAHA.... Beklager at jeg ler men... Regner med du kødder nå.

 

Anonymous poster hash: 32e1f...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo elskerinnen som lokker han til å bli utro. Anonymous poster hash: aa4f0...498

Ingen kan lokke noen til å gjøre noe de ikke vil. De som er utro velger selv å gjøre det. Når man er i et forhold bør man klare å si nei hvis noen prøver å sjekke deg opp. Klarer du ikke si nei, er det noe galt med vedkommende.

 

Anonymous poster hash: c84de...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er jo elskerinnen som lokker han til å bli utro. Anonymous poster hash: aa4f0...498

Ingen kan lokke noen til å gjøre noe de ikke vil. De som er utro velger selv å gjøre det. Når man er i et forhold bør man klare å si nei hvis noen prøver å sjekke deg opp. Klarer du ikke si nei, er det noe galt med vedkommende.

 

vedkommende=den som er i et forhold.

Anonymous poster hash: c84de...7fa

Anonymous poster hash: c84de...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart mannen som har det største ansvaret.

 

Om elskerinnen også har et visst ansvar kommer jo an på hvilket syn man har på dette med ansvar for sine medmennesker generelt.

 

Noen mener at man kun er ansvarlig for seg selv og de man har valgt å påta seg ansvar for (ektefelle, barn), alle andre kan seile sin egen sjø og det er "ikke mitt problem".

 

Jeg mener at man som medmenneske har et ansvar for å ta hensyn til andre, selv om man ikke kjenner dem, f.eks. ved å ikke ligge med andres menn.



Anonymous poster hash: c93f8...e81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer at veldig mange mener det samme her inne.

 

Min erfaring som langvarig singel og ikke interessert i gifte/samboende menn er at mange som er i forhold er veldig på sjekkeren når de er ute. Tror ikke det er en eneste gang jeg har vært ute uten å bli forsøkt sjekket opp av gifte/sambo menn. Noen er åpne om det, andre skjuler ringer osv.

Han tok kaka han som ikke bar ring, hevdet at han var singel, ble så innpåsliten at jeg måtte true med å få ham kastet ut hvis han ikke sluttet - han skulle ha sex med meg den kvelden forkynte ham, og mente jeg var j.... høy på pæra som ikke ville ha ham, for han var et varp visstnok med den jobben og den økonomien. Neste dag ble jeg tilfeldig sittende ved siden av samme fyr på fotballkamp.... da var gifteringen på plass....

 

Jeg innledet et forhold til en mann jeg trodde var singel - viste seg han var samboer.

Jeg var i begynnelsen av et annet forhold da jeg fikk vite tilfeldig at han lå rundt med alt og alle han kom over og innledet et forhold med en annen dame i en annen by.

Jeg hadde sex en gang med en fyr som først etterpå opplyste at han var samboer med små barn.

Noen ser kanskje på meg som elskerinne - men jeg har ingen skyld i at disse drittsekkene bevisst velger å være utro!

 

Mitt inntrykk her inne er at det er noen som er veldig usikre på seg selv, forholdet og ikke minst mannfolka sine. Det er nok disse som snakker høyest og styggest om "elskerinnene", vil jeg tro.

 

De som er sikre på seg selv og har et forhold basert på gjensidig tillit vet at man kan aldri være sikker, men de er som regel også oppegående nok til å vite at man aldri kan være 100 % sikker, men at før noe evt skjer er det ingen vits å skrike opp om noe.

 

Jeg tror Elskerinnen er lett å skylde på - enklere å skylde på at en fremmed har "lurt" den stakkars mannen og frata mannen alt ansvar for utroskapen.... enn å innrømme at mannen med vilje har brutt det han har lovet, har brutt all tillit, løyet, ikke respekterer forholdet, og har oppført seg som en drittsekk bare fordi han vil ha litt mer sex...

 

 

 



Anonymous poster hash: edeba...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener så absolutt at det er mannen, eller de som er utro, som begår overtrampet og er den skyldige. Likevel, det er unødvendig å legge seg etter folk som er gifte/i forhold. Man kan faktisk utnytte en situasjon hvor  personen i forhold har dårlig dømmekraft og gjør noe som han eller hun ikke ville gjort i eksempelvis edru tilstand. 

 

Derfor mener jeg at på tross av at det er helt og holdent den som er utro sitt ansvar, går det an å la være å bli elskern også da ;)



Anonymous poster hash: b84ad...e7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein utro mann er ein utro mann, sjølv om han skulle bli forhindra av at den utpeikte takkar nei. Og skulle ho bli med er det fortsatt han som har svikta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at elskerinnen alene har skylden. Om hun ikke vet at han har en familie så vet hun jo ikek at han ikke ledig.

men om hun med viten og vilje går etter en som er opptatt og med familie har hu i like stor grad skyld som mannen. Men hovedansvaret ligger hos mannen selvfølgelig.

 

Jeg har opplevd selv at mannen var utro, da en kollega som var gift og med et lite barn satte inn alle ressurser for og få mannen min. Jeg satt da med 2 små barn, yngste var nettopp født. Hun klarte og få han. Og hun visste så J..... godt at han hadde sambo, og 2 små barn. Jeg menr du er ondskapsfull. De kjente hverandre ikke engang. min eks nettopp hadde begynt på jobben hennes og hun sluttet kort tid etterpå.

Men nok engang eksen har jo hovedansvaret, ovenfor meg og barna, mens hun har i like stor grad skyld når hun vet og med viten og vilje gjør dette. På samme måte som han har like stor grad skyld ovenfor eksen og barnet hennes.



Anonymous poster hash: 526f6...aa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo elskerinnen som lokker han til å bli utro.

 

Anonymous poster hash: aa4f0...498

 

 

Og den stakkars mannen har jo selvfølgelig ikke noe annet valg enn å bite på.

Stakkars balleløse mann uten egen vilje....

 

En slik uttalelse viser total mangel på tro på mannens egen evne til å ta riktige beslutninger eller evne til å ta ansvar. Hvis en dame lokker en mann med sex så har stakkars han selvfølgelig ikke annet valg enn å stille opp.

 

 

Anonymous poster hash: edeba...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg mener ikke at elskerinnen alene har skylden. Om hun ikke vet at han har en familie så vet hun jo ikek at han ikke ledig.

men om hun med viten og vilje går etter en som er opptatt og med familie har hu i like stor grad skyld som mannen. Men hovedansvaret ligger hos mannen selvfølgelig.

 

Jeg har opplevd selv at mannen var utro, da en kollega som var gift og med et lite barn satte inn alle ressurser for og få mannen min. Jeg satt da med 2 små barn, yngste var nettopp født. Hun klarte og få han. Og hun visste så J..... godt at han hadde sambo, og 2 små barn. Jeg menr du er ondskapsfull. De kjente hverandre ikke engang. min eks nettopp hadde begynt på jobben hennes og hun sluttet kort tid etterpå.

Men nok engang eksen har jo hovedansvaret, ovenfor meg og barna, mens hun har i like stor grad skyld når hun vet og med viten og vilje gjør dette. På samme måte som han har like stor grad skyld ovenfor eksen og barnet hennes.

 

Anonymous poster hash: 526f6...aa1

"Satte inn alle ressurser"? Det er ikkje vanskelig å få ein mann som ønskar å vere utro, og umulig å få ein som ikkje ønskar det.

 

Hadde ho holdt seg unna hadde han vore den samme horebukken, men du ville ikkje visst om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har såpass like stor skyld i det som ellers.

Men elskerinnen er jo ikke uskyldig ;)

 

Jeg er godt gift, og da jeg var høygravid med nr 6 var venninnen min og jeg på en restaurant på lørdags sen ettermiddag. Vi hadde ring begge to. Og jeg itillegg mage.

På bordet bortenfor satt det en 5-6 godt gifte menner (hadde hvertfall giftering)

Og de ba oss med videre og maste. Måtte avvise rimelig krast til slutt, da de ikke gav seg.

 

Så mest sannsynlig er det mannen som nok har mest skyld ;) Vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff!! Disse fristerinnene som uhemmet strekker sine velmanicurerte puselanker etter uskyldige, viljeløse gifte menn.

Disse skjøgene bør virkelig få sitt pass påskrevet. Dessverre lever vi i Norge i 2014 så det blir dårlig med steining, kjølhaling, gapestokk og engasjerte folkemengder med fakler og høygafler.

Jeg foreslår derfor at vi går til den klassiske kanon for inspirasjon!

Hva med å se litt nærmere på "The Scarlett Letter" av Nathaniel Hawthorne?

Jeg har klokketro på at stigmatisering er tingen. ALLE som noen sinne har bedrevet uhumskheter bør få en diger rød "U" ( som i utro) sydd fast på Canada Goose-jakken sin slik at resten av befolkningen kan peke, le og kanskje kaste tomater på dem (da tomater er mykere enn stein).

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...