Gå til innhold

Noen som vil treffes?


Elisabeth S

Anbefalte innlegg

Venter barn i slutten av mai. Hadde vært kjekt om vi ble en gjeng som kantreffes og bli kjent med hverandre. Noen som er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Sist jeg var gravid i 2010, laget vi en gruppe for "sommermager", og vi ble en helt fantastisk gjeng. Det var helt supert å møte andre i samme situasjon, få nye bekjentskaper, og kunne følge hverandre. Vi møtes fremdeles, og mange har fått nr. to. Litt vanskelig å beregne slik at vi får nr. to samtidig, så jeg vil gjerne møte noen som kommer til å gå gravid samtidig med meg denne gangen også. Veldig koselig å ha noen i samme situasjon i permisjonstiden!

 

Jeg har termin leeeenge etter deg, rundt slutten av september, og jeg venter nr. 2 (min mann har en fra før, så da blir dette nr. 3 for oss ;). Som du skjønner er jeg veldig tidlig i svangerskapet enda, så jeg tror jeg venter med treff til jeg runder de magiske 12 ukene. Håper det er noen som melder seg til treff etterhvert, så er jeg med fra mars-april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Eg vil gjerne treffe andre gravide/mødre i Bergen. Skriv ein kjapp presentasjon av meg og mitt:

 

 
- 26 år, gift, utdanna bygg.ing. og på jakt etter ny jobb etter perm, førstegangsgravid med gutt, litt bekkenplager men ellers lykkelig gravid :D
- likar alt av fysisk aktivitet og ser for meg ei permisjonstid med masse turar ute, trening på SATS (hurra for Mini-SATS!) ++
- etterkvart også åpen hall, fjellturar, skiturar, leikeland, gårdsbesøk, babybading, teater, sang og musikk etc med barnet
- bur relativt sentralt, ikkje langt unna Danmarksplass
- er open for å bli kjent med andre mødre, både med og uten barn på slep :)

Termin allerede 8. mars!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg heter Torunn, 30 år og gift. Bor i Bergen, jobber som sykepleier. Har en datter født i januar 2010, og en datter som vi mistet i uke 37 i mars 2012. Nå venter det enda en liten jente i magen med termin 19.april. Spennende svangerskap! :)

 

Hadde vært veldig kjekt å treffe andre med "vårmager" i Bergen! Kanskje vi kunne fått til et treff i februar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det :) Har laga ein tråd som heiter "Vårmager Bergen" om de heller vil bruke den som samleplass. Er gjerne med på eit treff i Februar! Er svært fleksibel tidsmessig, so her er det berre å komme med forslag tid og sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er relativt fleksibel på tid jeg også, kanskje vi skal sette opp en dato i februar og se om flere melder sin interesse etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :) Er noen Bergensdamer som er gira på å treffes på babyverden. Holder dere oppdatert. Når passer best? Og hvordan foretrekker dere å møtes, hjemme hos noen, på café, ute..? Eg er som sagt veldig fleksibel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er helt ny her inne og kunne tenke meg å bli kjent med andre med vårmager :) Jeg er 29 år, førstegangsgravid og venter en liten jente i begynnelsen av april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det blir eit treff kommande torsdag eller fredag kl. 12 på Zupperia i Nodahl Bruns gt. 9. Nåken som kan ein av dagane? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Jeg og noen andre bergensjenter med vårmager skal treffes tirsdag kl. 13 på Zupperia i Nordahl Bruns gt. 9. Her er det bare å møte for dem som vil, jo flere jo bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det i morgen dere skal treffes eller var det forrige tirsdag? Hvis det er i morgen er jeg gjerne med, hvis det var forrige uke er jeg dessverre litt sein...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...