Gå til innhold

Augustmammaer i Oslo


L-8

Anbefalte innlegg

Antar det er flere Oslojenter her inne? Sist jeg var gravid traff jeg en fin gjeng herfra, har faktisk kontakt med de den dag i dag ;) Det er jo ikke alltid det passer så godt eller at man kommer suverent overens med den vanlige barselgruppen, da er det kjekt å ha en bim-gjeng i bakhånd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra Oslo og kommer til og flytte tilbake i løpet av sommeren. Bor i Hønefoss nå...

Endret av Millamint
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Tromsø, men bor i oslo. Hadde en flott Bim gjeng i januarklubben 2007:)

 

gleder meg til vi møtes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo her også. Møtte en gjeng ifra Bim flere ganger sist gang også (2012), men så ble det så utrolig mange (var sikkert 15 stykker siste gangen jeg var med) kombinert med at jeg fikk en utrolig fin barselgruppe + flere gode venner som var i perm samtidig så da ble det litt mye opplegg etterhvert:) 

 

Men godt å ha mange muligheter da jeg er veldig sosial av meg og en vet aldri hvilken barselgruppe en ender opp i heller. Jeg er til min store frustrasjon dårlig på 3. uken nå som jeg ikke har lyst på kaffe eller sitte på en kafe engang og det er normalt min store kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23, mannen 33:-) Ferdig utdannet lærer om 1 år, og bor ved Nydalen ca:-) Og veldig glad i å trene! Hadde vært kjempe koselig og vært en liten BIM gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

26 år og førstegangsfødende her. Termin 21. august. Har i grunn fortsatt ikke helt gått opp for meg siden jeg har vært nesten totalt uten plager så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jeg er ny her inne , har termin 6 aug og er ifra Høybråten/stovner :).. håper på å bli kjent med noen andre augustmammaer. Er en "ung" mor på 23år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

31 Oslo, Grünerløkka. Første barn :)

Kanskje vi muligens vil havne i samme barselgruppe uansett da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...