Gå til innhold

Ekstra pute i sengen:) + et lite spørsmål :)


Twiiie

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er flere enn meg her som allerede har funnet frem en ekstra pute for å ha i sengen? Jeg har siden før jul, hatt problemer med å få sove når jeg ligger på siden. Jeg elsker til vanlig å ligge på siden å sove, men har følt at magen har vært litt ubehagelig, så da fant jeg likså godt fram en pute til å støtte magen med når jeg ligger på siden:P Og da sover jeg godt^^

 

 

Ett lite tillegespørsmål:  :)
Den siste uken har jeg følt at magen min er "stram" når jeg bøyer meg fremmover, eller for å si det slik; Magen føles hard ut, som en ball når jeg bøyer meg, om det hjelper:P (Føles ut som om at den er i veien)

Er det vanlig?

 

Hilsen meg som er førstegangsgravid og 8+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Min favorittstilling er også å ligge på siden, men synes også det er litt ekkelt nå så jeg ligger også med en ekstra pute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor i magen er "ballen" din?

Jeg har også det, helt nederst, rett over skambenet. Men så har kanten på livmoren min akkurat tittet frem der, så det er jo ikke så rart :) Kjenner den når jeg står eller sitter, og mannen også. Og hvis jeg bøyer meg veldig kjenner jeg den, ikke vondt, bare litt små-ubehagelig. Har gått mye ned i vekt pga hyperemesis, så kanskje derfor kanten kjennes så tydelig denne gangen. Og siden jeg har vært gravid før. Er 8+6 i dag, og kanten skal visstnok ikke komme over før rundt uke 12, men tipper det er veeeldig individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele magen min kjennes hard ut... så det er til tider ubehagelig å bøye seg fremmover...

Nå skal det sies at jeg er litt overvektig, så kan ha noe med det å gjøre:P Har prøvd å kjent etter nede ved livmoren om jeg er hardere der, og oppover på magen, men alt kjennes likt ut xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...