Gå til innhold

Bok om svangerskapet


Løyen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg bare lurer på en sak. I mitt første svangerskap fikk jeg en bok hos legen min, dér det stod litt om hver uke i svangerskapet m.m. Det var også en del til far. Jeg brukte den mye, bl.a. tok jeg mange utklipp som jeg brukte i svangerskapsboken til min datter. Jeg har vært på mange legebesøk i denne graviditeten pga SA og dårlig form, men jeg har ikke fått denne boken - som jeg veldig gjerne vil ha! Er det sånn at man kun får den første gang? Er det tilfeldig hvilke leger som deler ut denne? Må jeg spørre? (Jeg glemmer nemlig alltid å spørre.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den av jordmor jeg nå - og dette er mitt andre barn :) Jeg spurte ikke, hun kom med den uoppfordret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg fikk den også uoppfordret av jordmor på første kontroll, sammen med et hav av andre brosjyrer og prøver på strekkmerkekrem og oljer og ditten og datten. :) Kanskje det bare er jordmor som leverer ut disse? Hva med å bestille en kontroll hos jordmor neste gang? :) Så får du nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Venninne av meg fikk hos sin lege forje måned. Virker som den er sponset av Libero. Ellers er det mye nyttig der.

 

Ellers fikk jeg en hos legen hvor halvparten er til far og resten til mor. Et forum, Sandviks, sponser den. Ok, men anderledes enn venninnen min sin.

Endret av wonderbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...