Gå til innhold

Gravide over 30 i Tønsberg :)


Cirrevipp

Anbefalte innlegg

 

Takk for superkoselig treff i dag igjen, tida går så fort! Var godt å komme seg ut og få litt luft, da - varm, varm og atter varm ;)

 

Bompi kan ikke neste tirsdag, så vi ble enige om å høre om onsdag (siden ikke alle kunne mandag). Er det noen som ikke kan onsdag?

Takk det samme :) Det var veldig koselig i dag. Tida gikk så fort :) Alltid godt å få litt luft :)

Hehe, ja var varmt der :P

 

Jeg har jordmortime kvart over tolv onsdag, så kan eventuelt komme litt før og etter :P   :)

 

Kjempekoselig, som alltid!! :D Takk for i dag!

 

Jeg kan både tirsdag og onsdag til uka, så det er akkurat det samme for meg hvilken av de dagene det blir... :D 

Jeg ble forresten forbigått av en gammel dame på vei hjem fra toget i dag....da er det liten tvil om at jeg har blitt tjukk og treg, føler jeg!! :P LOL!! Når rullatormafiaen er kjappere enn deg....ouch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes nå litt styrete ut å dele opp i før og etter jordmor. Hva med torsdag? Er personlig ikke fremmed for tirsdag OG torsdag når nå det er sagt ;) Hehe! Føltes plutselig så lenge å vente helt til torsdag :)

Jeg kan uansett både tirsdag, onsdag og torsdag.

 

Måtte be mannen min gå saktere hele veien til barnehagen, ble seriøst andpusten av å gå OG prate alle 400 meterne ;) Marathon neste! Kunne tenkt meg en rullator selv i blant, god å hvile på :P

Endret av Cirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, rullator hørtes fint ut :P hva med sånn liten scooter som de eldre har :P 

 

Torsdag skal jeg til ortopedisk kir. med min datter på ni :P Stort sett er ikke jeg travel. surrer jo bare hjemme. Hehe. 

 

Tirsdag kan jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det nesten ut som at det letteste er å holde på tirsdag? Kjedelig at det ikke passer for alle, men sånn er det vel bare innimellom.. Var verd et forsøk, da :)

Er det noen av dere som har vurdert å prøve den gravidesvømminga på Active mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag går fint :) Jupp, verdt et forsøk :)

 

Ikke tenkt på det, men var på noe sånt med første barnet. I et godt varmt baseng på et rehab.sykehus. Det var behagelig :). Ikke direkte trening, men tja. Hadde på vester og jogget i vannet... høres nok rart ut.. men det var jo i 99 da :P. Men var utrolig behagelig :)

 

Måtte stå opp igjen å spise banan av alle ting ( liker det ikke til vanlig..) :P Kvalm :P Men sånn er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig treff går :) varmt ja!! Kom hjem og satt opp alle vinduene og skrudde av varmepumpa, mannen min trodde jeg var syk når han kom hjem for huset var iskaldt i følge han... :P

Neste uke kan jeg på tirsdag. Skal forresten ha et sånt "homeparty" neste uke, 6. Mars kl. 19.00. Ei venninne av meg har begynt å selge barneklær fra "Me and I". Har ikke noe kjennskap til det men klærne ser kule ut :) noen av dere i "cafe-gjengen som har lyst å komme? Ingen kjøpeplikt altså, hu trenger å øve seg litt siden hu er ny.... Men kjenner jeg meg selv rett så er det vanskelig å la være.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres det nesten ut som at det letteste er å holde på tirsdag? Kjedelig at det ikke passer for alle, men sånn er det vel bare innimellom.. Var verd et forsøk, da :)

Er det noen av dere som har vurdert å prøve den gravidesvømminga på Active mamma?

Jeg har vurdert å prøve svømminga ja :) nå som det er siste gang på gravideyogaen også er det lettere å putte inn i planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sist var jeg såååå flink, og gikk til fysioterapeut (fikk det dekket gjennom forsikringen på jobb), og gikk på gravidyoga. Har vurdert svømming selv, men innser jo at det da er enklest å gjøre det i Sandefjord. Har jo bare den ene bilen enda, og den har gubben på jobb. Blir ingen ny bil før pengene for leiligheten har kommet inn på konto, og det er jo ikke før i månedsskiftet mars-april. Kjenner på samvittigheten at man virkelig burde gå i gang med et eller annet, og nå krangler bekkenet også, så svømming er egentlig genialt.

 

Jeg vil også ha rullator!! Eller sånn scooter!! Kanskje man kan søke kommunen om det.... :P

 

Torsdag kveld har jeg fått langveisbesøk av moren min, så da må jeg nesten bli hjemme, Silje.... ;)

 

Men da ses vi hvertfall på tirsdag, da!! :)

Endret av RookieBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne på home party :) Har egentlig overflod av barneklær allerede, men skader jo ikke å titte ;) De klærne er jo sååå fine!

Hadde tenkt å prøve den gravidesvømminga, men kan ikke førstkommende mandag. Det er mandag og torsdag, så jeg vurderer faktisk allerede i morgen... Men så var det å få ut den berømte fingeren, da ;) Bekkenet er kranglete etter vanlig trening nå, så må vel til fysio uansett. Tror det er som du beskriver, Curie! Hehe! Leste en plass at man brukte flytevest for å minske belastningen, så det er nok jogging i vann med vest. Men noe må vi jo gjøre for å røre på skrotten disse siste ukene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig prøvd den vanlige gravidtreninga på activemamma også, på kveldstid, men det er tirsdag og torsdag midt i babyturn og babysvømming. Ingenting kommer foran det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :) Da ses vi tirsdag da:) 11.00 ? ( skal komme til tiden denne gang.. :P

 

Homeparty høres hyggelig ut :) Alltid kjekt med barneklær :). Kommer gjerne jeg :) Må bare se ann litt, mulig jeg må følge mellomste på fotball. Men skal sjekke det til tirsdag :)

 

Ja jogging i vann med vest var det :) var veldig ok :).

Tror jeg skal bare trene litt slynge på treningsenteret her etterhvert. Gåturer også :) snart vår og sol :) delig.

Men det som er godt i vann er at man blir lettere, så det hadde jo vært noe :)

 

Ja søke om scooter hadde vært noe :P hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at jeg ikke kan neste tirsdag, men sånn er det jo bare noen ganger.😳 Har jordmortime...

Er ihvertfall med uken etter der igjen😃 Utrolig koselig å møtes😊

Når på ettermiddagen er den svømmingen? Kanskje jeg slenger meg med på det.. Er ikke mye bevegelse her om dagen, så det kunne jeg trengt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...