Gå til innhold

hvor ofte ringer du med mannen din eller han med deg når


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere er fra hverandre noen dager. Eller svarer han på sms og sånn?

 

Anonymous poster hash: 2ec95...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi snakkes 2 til 3 ganger pr dag ca . Og ja, han svarer på sms .

 

Samme om det er kurs med jobb eller fritidstur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tiden :) mange ganger om dagen, og mye meld. Hater og være fra hverandre, vært sammen i 5 år

 

Anonymous poster hash: 3e56c...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis mannen din er ute med venner fra 8 tida på kvelden og ikke ringer deg før kl 12 dagen etterpå. Uten å svart på melding eller ringt opp når du har ringt. Hvordan reagerer dere da?

 

Anonymous poster hash: 2ec95...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det må være helt greit å være fra hverandre under et døgn uten å måtte svare på sms eller ringes flere ganger. Jeg hadde blitt gal hvis jeg var ute med venner og kjæresten forventet at jeg skulle prate dilldall i tlf med han eller sitte å svare på sms til stadighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis mannen din er ute med venner fra 8 tida på kvelden og ikke ringer deg før kl 12 dagen etterpå. Uten å svart på melding eller ringt opp når du har ringt. Hvordan reagerer dere da?

 

Anonymous poster hash: 2ec95...a5c

Jeg hadde kanskje vært litt sur, for min mann pleier ikke gjøre slikt og jeg hadde nok blitt litt redd.

På den annen side - hvis han er bortreist på guttetur og de går ut for å spise og drikke i åttetiden er det vel ikke helt urimelig å sove til ellevetiden dagen etterpå.

Men kunne jo gitt et livstegn på kvelden, altså, men av og til går slikt ut vinduet.

 

Anonymous poster hash: 04b6c...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom mannen min hadde forsvunnet kl 2000 og ikke tok kontakt før kl 1200 neste dag så hadde jeg først og frems blitt bekymret. Fordi han ikke har gjort det før eller er typen til å gjøre det.

-dersom det ikke var skjedd noe men han bare ikke følte for å komme hverken hjem eller ringe, så hadde jeg blitt irritert, dette også fordi han ikke er sånn som person, så hvorfor skulle han plutselig gjøre det nå?

 

Vi snakker mye sammen når vi er fra hverandre. Om jeg er borte noen dager eller han så snakker vi sammen. Vi er veldig avhengige av hverandre, men veldig opptatt av å savne hverandre også.

Når man er på tur med andre så snakker knke vi sammen gjennom hele dagen. Men et typisk scenario kan være:

 

Guttetur: han ringer når han våkner før han går ut av senga. Snakker litt og det er koselig.

 

Ila dagen blir det noen sms, men vi ni-tekster ikke. Men savner hverandre veldig fort.

 

Så ringer han før han legger seg eller når de er ferdig stelle seg og klar for å gå ut. Normalt er de tilbale på hotellet så sent at jeg setter pris på om han heller sender en sms før han legger seg om han vil kontakte meg:)

 

Er vi bare på byen her vi bor, så sendes det sms om det fføles for det. Men jeg er da tross alt ute med venner og sitter ikke med tlf i handa.

 

Det ville heller aldri skjedd at en av oss ikke kommer hjem på natta. Den tiden av livet er vi forbi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvorfor han er borte. Er han borte gjennom jobb er det ikke alltid han er tilgjengelig verken på tlf, sms, skype etc på noen dager. Vi ringes kanskje annenhver dag hvis det er snakk om noen dager. Er det snakk om flere ukers fravær, som det ofte kan bli, snakkes vi som regel ikke oftere enn et par ganger i uka. Hvis det da ikke er noe spesielt vi må snakke om ;) Med jobber hvor vi ofte er på kurs eller utenlandsopphold, så er vi vant til å være fra hverandre. Barna er vokst opp med dette, så de er også vant til dette.

 

Anonymous poster hash: ddbc0...483

 

Anonymous poster hash: ddbc0...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Så hvis mannen din er ute med venner fra 8 tida på kvelden og ikke ringer deg før kl 12 dagen etterpå. Uten å svart på melding eller ringt opp når du har ringt. Hvordan reagerer dere da?

 

Anonymous poster hash: 2ec95...a5c

Hvis han ikke ringer eller svarer på sms da så vet jeg at han er stup full. Svarer han er han relativt edru :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber offshore, så han er en del borte, er alltid han som ringer når det passer han, en gang i døgnet.

Utenom sender han kanskje en til to mld, jeg sender mld når det er noe, eller bilder.

 

Anonymous poster hash: 9eade...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ringes mellom 2-5 ganger om dagen, + sender Mail til hverandre de 14 dagene han er på jobb. ( offshore)

 

Anonymous poster hash: 9cd08...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Samboeren jobber borte 4-5 dager pr uke, reiser søndag, hjemme igjen torsdag/fredag, vi snakker sammen en gang pr dag, når han er ferdig med arb.dagen sin.. Resten av tiden er det kun om det er høyst nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis mannen din er ute med venner fra 8 tida på kvelden og ikke ringer deg før kl 12 dagen etterpå. Uten å svart på melding eller ringt opp når du har ringt. Hvordan reagerer dere da?Anonymous poster hash: 2ec95...a5c

Jeg hadde etterlyst han!

 

Anonymous poster hash: 41aa8...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis mannen din er ute med venner fra 8 tida på kvelden og ikke ringer deg før kl 12 dagen etterpå. Uten å svart på melding eller ringt opp når du har ringt. Hvordan reagerer dere da?

 

Anonymous poster hash: 2ec95...a5c [/acronym

Da hadde jeg vært redd/sint. Her sender vi alltid nattamelding hvis vi er fra hverandre, med mindre den ene er på et sted uten dekning. Men da sier man ifra om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om regle en gang for dag. Når vi endelig har litt alenetid vil ingen av oss bruke den på å sitte i tlf.



Anonymous poster hash: ac0fb...f7c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er på kurs/seminar etc så kanskje en gang om dag, noen ganger kan det gå to tre dager uten. Ofte så tettpakket opplegg at det å ringe/tekste blir mest mas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer aldri med mannen min, og han ringer heller ikke med meg. Vi bruker telefon, og ringer til hverandre.

 

Anonymous poster hash: 1bd7a...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tiden :) mange ganger om dagen, og mye meld. Hater og være fra hverandre, vært sammen i 5 år

 

Anonymous poster hash: 3e56c...05d

Samme her :)

 

Liker best å være sammen, og er fra hverandre minst mulig.

Ingen av oss er tilhengere av såkalt "alenetid". Vi liker best å oppleve ting sammen, og syns livet er for kort til å leve mest mulig splittet. Vi savner hverandre veldig fort. :)

 

Andre må få gjøre det de liker best, men jeg forventer at andre også respektererast ikke alle er like og gleder seg til å være fra hverandre og ha alenetid.

 

Anonymous poster hash: d77ba...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringer ham kun hvis det er noe, han ringer med et par ganger bare for å prate. Vært sammen i 9 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...