Gå til innhold

Baby i september <3


★☆2prinser★★

Anbefalte innlegg

Det ble positiv test igår :) gravid på første forsøk, så da kan vi begynne å venne oss på tanken -trebarnsforeldre ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! :) <3 Her kommer nr. 2 og jeg gleder meg til at sønnen min skal få et søsken og være relativt tette i alder (2 år og 2 mnd) :) Hvor gamle er dine barn? Så herlig at spira satt på første forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Her blir det 4,5 år mellom datteren min og lille bebisen i magen.

Kunne vært litt mindre aldersforskjell syns jeg, men det var nå slik det ble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😃 å gratulerer til dere også! Det er litt aldersforskjell mellom våre. Storebror blir 11 og mellomstorebror blir 6 når baby kommer i september. Men det blir nok bra, greit med store brødre til å passe på 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei septemberdamer! Dette blir min nr 3 og samboerns nr 3. Jeg har to gutter, en på straks 7 og en som blir 6 år i mai. Samboern har to jenter på 12 år. Knøttet i magen blir attpåklatten som helt sikkert blir dyktig bortskjemt;) Gleder meg til vi skal fortelle alle storesøskne om babyen! Tror de blir veldig overrasket og glade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min aller første! :) vi gleder oss vanvittig<3 har prøvd i ett år, og mistet en underveis, men nå har vi trua! :) har allerede bestilt tidlig UL i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da testet jeg positiv på billig strimmel i går og testet positiv på cb digital i dag :-) vi har prøvd å få nr 2 nå siden slutten av juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :)

Da testet jeg positiv på billig strimmel i går og testet positiv på cb digital i dag :-) vi har prøvd å få nr 2 nå siden slutten av juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 😃 å gratulerer til dere også! Det er litt aldersforskjell mellom våre. Storebror blir 11 og mellomstorebror blir 6 når baby kommer i september. Men det blir nok bra, greit med store brødre til å passe på 😃

Festlig! Sånn er det her i huset også! Storesøster på 11 og lille( snart mellom) på 7! Stas. Har du fortalt nyheten til barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir visst to tette. Fikk en liten gutt for 5 snart 6 mnd siden. Og nå kommer det plutselig en til :)

 

grugleder meg litt.. ♡♥♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt endelig spire nr 5!:-) har prøvd å fått en lilleebror/søster i 1 og et halvt år nå, mistet 3 men har en nydelig gutt som blir 3 år i mai:-) satser på at denne spira klamrer seg fast helt til den er klar for å komme ut å hilse på oss, frisk og rask:-)

Gratulerer jenter:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

ENDELIG kan jeg også si at jeg er GRAVID! Hadde mistet litt troen på at vi skulle få det til naturlig, men nå 16 pp klaffet det. Jeg er så veldig veldig glad! (Og så veldig veldig redd for å miste...)

 

Ifølge BabyCompen så er termin 15. september og jeg er litt under 5 uker på veg. Men ifølge ClearBlue graviditetstest så er jeg over 5 uker på veg (3+). Så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Vi får vente å se. Ønsker meg tidlig UL, siden vi har prøvd så lenge og jeg trenger bekreftelse på at det virkelig er sant.

 

Håper jeg kan ta følge med dere andre svangerskapet ut. September ftw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upsi deisi... Da var man "kjørt på tjukka" igjen! Ikke helt planlagt akkurat,men sånn kan det gå når man er lysten og uforsiktig. Ikke det, barn nr.3 er veldig,veldig ønsket det også,selv om det er et år eller to før planen :fnise:

Så da blir det to tette på oss :) Minstemann er bare 10mnd gammel,så er ganske nøyaktig 1,5år når lillebror/søster kommer. Har også en på 5år.

 

Testet positivt i går. Skal innrømme at min første reaksjon bar preg av sjokk... Hadde jo en liten mistanke om at jeg kanskje var gravid,men tenkte at det nok bare er hode mitt som spiller meg et puss. Men er såpass oppegående at jeg vet at sex uten prev kan bety "bolle i ovnen",så fikk jo da bekreftet det jeg har kjent på kroppen en stund. Så X fingrene for at alt går bra også denne gangen...

 

Er enda lettere sjokkskada, men glad :cool: termin er enn så lenge satt til 14.september
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk 😃 å gratulerer til dere også! Det er litt aldersforskjell mellom våre. Storebror blir 11 og mellomstorebror blir 6 når baby kommer i september. Men det blir nok bra, greit med store brødre til å passe på 😃

Festlig! Sånn er det her i huset også! Storesøster på 11 og lille( snart mellom) på 7! Stas. Har du fortalt nyheten til barna?

 

 

Det blir veldig koselig ;) har ikke sagt noe til barna enda, tenkte å vente til jeg har vært hos legen.... Har time i slutten av mnd, så må holde det hemmelig en stund til :-/ Har dere fortalt det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med liten spire i magen ❤️ Spennende tid vi har i vente ❤️ begynner dere å merke det på kroppen enda, eller er alt som før? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det meste som før. Litt mere trøtt,samt vært plaget av "rastløse ben" på natta,men ellers er alt normalt! Kjenner jeg gruer meg til kvalmen kommer...regner jo med den dukker opp også denne gangen. Går vel 2-3 uker til,så er den vel på plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upsi deisi... Da var man "kjørt på tjukka" igjen! Ikke helt planlagt akkurat,men sånn kan det gå når man er lysten og uforsiktig. Ikke det, barn nr.3 er veldig,veldig ønsket det også,selv om det er et år eller to før planen :fnise:

 

Så da blir det to tette på oss :) Minstemann er bare 10mnd gammel,så er ganske nøyaktig 1,5år når lillebror/søster kommer. Har også en på 5år.

 

Testet positivt i går. Skal innrømme at min første reaksjon bar preg av sjokk... Hadde jo en liten mistanke om at jeg kanskje var gravid,men tenkte at det nok bare er hode mitt som spiller meg et puss. Men er såpass oppegående at jeg vet at sex uten prev kan bety "bolle i ovnen",så fikk jo da bekreftet det jeg har kjent på kroppen en stund. Så X fingrene for at alt går bra også denne gangen...

 

Er enda lettere sjokkskada, men glad :cool: termin er enn så lenge satt til 14.september

 

spennende :)

 

var ikke mye planlagt her heller. Føler det kommer til å bli tøft med 2 tette. Men godt det ikke bare er meg :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med liten spire i magen ❤ Spennende tid vi har i vente ❤ begynner dere å merke det på kroppen enda, eller er alt som før?

 

Merker graviditeten godt på kroppen allerede faktisk. Halsbrann, veldig ømme pupper, stikk i mage, murringer, trøtt, cravings... ja, egentlig ganske mye! Samtidig så føles det veldig surrealistisk at dette faktisk skjer med kroppen MIN. Det er så vanskelig å tro at det er virkelig når magen fremdeles er liten og barnet bare et lite frø. Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er uvirkelig. Selv med nummer to.

Syntes den mest uvirkelige tiden med første da jeg lå med "spysyka" i flere uker uten å bli "frisk".

Tenk at ett så lite frø kan gjøre så mye. Mammakropper er fantastiske ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Upsi deisi... Da var man "kjørt på tjukka" igjen! Ikke helt planlagt akkurat,men sånn kan det gå når man er lysten og uforsiktig. Ikke det, barn nr.3 er veldig,veldig ønsket det også,selv om det er et år eller to før planen :fnise:

 

Så da blir det to tette på oss :) Minstemann er bare 10mnd gammel,så er ganske nøyaktig 1,5år når lillebror/søster kommer. Har også en på 5år.

 

Testet positivt i går. Skal innrømme at min første reaksjon bar preg av sjokk... Hadde jo en liten mistanke om at jeg kanskje var gravid,men tenkte at det nok bare er hode mitt som spiller meg et puss. Men er såpass oppegående at jeg vet at sex uten prev kan bety "bolle i ovnen",så fikk jo da bekreftet det jeg har kjent på kroppen en stund. Så X fingrene for at alt går bra også denne gangen...

 

Er enda lettere sjokkskada, men glad :cool: termin er enn så lenge satt til 14.september

spennende :)

 

var ikke mye planlagt her heller. Føler det kommer til å bli tøft med 2 tette. Men godt det ikke bare er meg :D hehe

 

hehe :) er spennende å se hvordan det blir ja... var jo nesten 4år mellom nr.1 og 2 her. også nøyaktig 1,5 mellom 2 og 3. ser for meg at det blir hektisk :P men da er vi iallefall "ferdig"! jeg ville ha 3,men hadde tenkt å vente til andremann var nærmere 3 år. ikke alltid det blir som planlagt,så man får bare ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

Vi ble enige om å ta ut hormonspiralen min for 2 år siden, og det ble noen EL-tester, og billigtester uten resultat. Så jeg/han ga i grunnen opp. Plutselig etter to store omveltninger i livet ble det full klaff gitt :) Dette er sambos første, og min 4. :)

Har født i 98, 00 & 04 Dette blir en utrolig etterlenktet attpåklatt *fnis*

 

-Lykkespiren 6 uker i dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i mangen år og har mistet 3 ganger så nå håper vi den lille spira klamrer seg fast :) 

har påvist nyrestei for 2 ukersiden og da spørte legen om jeg var gravid? da sa jeg nei pga testene va negativ.å 2 dager etter uteblitt mens så va det 3 positive tester(litt svake strekerpå 3) å skal te legen på tirsdag me nyrestein så lurer på hva hun sier når jeg er gravid likevel :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg skal bli far for første gang i sep :) Om det er andre her som også skal bli far da så har jeg opprettet en hemmelig gruppe på facebook for oss. Skriv under her om dere vil bli medlem i gruppen så ordner vi slik at jeg legger dere til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...