Gå til innhold

Facebook


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sendt deg invitasjon til å bli med i gruppa på fb frkstrand. Fått den?

Jeg finner den ikke hvertfall, så kan ikke fått invitasjonen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :) 

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P

 

Jeg legger deg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med på gruppa! Legger deg til AHENG, så sender jeg deg en melding på fb om at jeg vil være med i gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :)

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P

 

Jeg legger deg til:)

Er byttet om på, er aheng du må sende pm. Ikke happycat, hun mistet dessverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne slett meg som venn etter at dere er lagt til :) prøver å slette selv, men bruker bare mobil så ikke så flink.

Hei! Vil gjerne bli m på Facebook siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ja, gjerne slett meg som venn etter at dere er lagt til :) prøver å slette selv, men bruker bare mobil så ikke så flink.

Hei! Vil gjerne bli m på Facebook siden:)

Send meg fornavn eller etternavn så jeg vet hvem som skal legge til på fb gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Har ikke lest hele tråden, men lurer på om dere vet om det finnes en egen gruppe for august 2014 mammaer/babyer for Trondheim? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med i gruppen! Hadde februarbaby på vei, men mistet. Er nå gravid med augustbaby.

 

Navnet mitt er Britt Iren Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt venneforespørsel for noen uker siden, Anne er fornavnet og etternavnet starter på S. Vil ikke avsløre hele navnet mitt her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...