Gå til innhold

Facebook


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er hemmelig så du vil vel ikke få den opp. Men be moderator legge deg til. Var det noen som overtok moderator fra Silje happycat? Er nesten bare på telefon så kanskje en med pc kan gjøre det. Bilibobba??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pc for øyeblikket, så lettere om en som har det kan fikse. Så det var en på gruppen som skrev at hun kunne. Vet ikke hva hun heter her?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa jeg kunne ;) men jeg tenkte jeg skulle slippe å legge alle til som venner på venteliste mi ;) har bare mobil jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mange ikke vil ha det her offentlig, så da kan de jo bare sende deg en personal Message med navnet deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det tenkte jeg ikke på, men jeg lurer på om jeg har lukket bruker så er ikke sikkert det går Ann å søke meg opp. Heter Anja Granrud ( håper det ikke er noen kjente her.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :) 

 

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P

Jeg har sendt deg melding på fb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pludret litt med fjesboka nå, og må ha folk på vennelista for å kunne legge dem til i hemmelig gruppe. Så om folk er interesserte, så er det bare å lete opp Silje Happycat, og legge meg til som venn, så skal jeg opprette gruppa og legge til folk. (Kan godt slette venner igjen etter at de er lagt inn i gruppa, om noen er skeptiske til å dele privatlivet sitt.) :) 

 

Men hadde vært koselig med en egen gruppe til oss Augustmammaer. :D Litt mer oversiktlig og enklere å skravle på enn her inne også. :) Jeg vet at jeg f.eks sjekker facebook hundreogørten ganger per dag, men roter ikke rundt her inne like mye. :P

Hei :-)

 

Har sendt deg venneforespørsel på face nå :-) Margrethe er fornavnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få blitt med i fb gruppa, må jeg da sende venneforespørsel til Anja Granrud?

Supert med en slik gruppa, moro å bli kjent med andre kommende mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Blir gjerne med etterhvert jeg og:) Men venter til jeg er over 1 trimester. Skal ha ny ul 12 februar så er alt bra da så kommer jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å være med, må som jeg er over i annet trimester, men får vel kanskje krype til korset og informere de nærmeste om tingenes tilstand først, i tilfelle det skulle være noen kjente i gruppen.. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger deg til nå frkstrand

 

Flere som ikke er lagt til? Har noen venneforespørsler jeg ikke vet hvem er fra.... Send meg fornavn eller etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...