Gå til innhold

Facebook


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Men det var vuisst flere som het anja granlund på fb så da veg jeg ikke hvem som er du...:P

Anja Granrud, kanskje du finner henne da :-P men hun har forsidebildet av en unge med masse ballonger rundt seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Men det var vuisst flere som het anja granlund på fb så da veg jeg ikke hvem som er du...:P

Anja Granrud, kanskje du finner henne da :-P men hun har forsidebildet av en unge med masse ballonger rundt seg ;)
Åååja hahaha må visst ha øyan med mæ når æ les ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes en egen gruppe på Facebook for augustbabyer 2014 for Trondheim/Trøndelag? :-)

Endret av c_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som vet om det finnes en egen gruppe på Facebook for augustbabyer 2014 for Trondheim/Trøndelag? :-)

 

Vet ikke om noen, men hvis du lager en blir jeg med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Noen som vet om det finnes en egen gruppe på Facebook for augustbabyer 2014 for Trondheim/Trøndelag? :-)

 

Vet ikke om noen, men hvis du lager en blir jeg med. :)

 

 

Jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av dere andre Trondheims mammaer legger meg til på facebook, kan jeg lage gruppe.

Navnet mitt kan dere få på personlig melding. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av dere andre Trondheims mammaer legger meg til på facebook, kan jeg lage gruppe.

Navnet mitt kan dere få på personlig melding. :)

 

Send meg gjerne en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst send meg navn så jeg vet hvem av venneforespørslene på Facebook som vil være med i gruppa :)

Jeg sendt deg en forespørsel nå om det ikke er for sent :-) navnet er Siri T. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vennligst send meg navn så jeg vet hvem av venneforespørslene på Facebook som vil være med i gruppa :)

Jeg sendt deg en forespørsel nå om det ikke er for sent :-) navnet er Siri T. :-)

 

Finner ikke din venneforespørsel på Facebook. Send en gang til så legger jeg deg til i gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg (Marte H) har sendt en forespørsel og en privat melding på facebook :) Har vært med i gruppen før, men vil gjerne være med igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg får ikke opp pm på Facebook fra de jeg ikke er venn med har jeg nå funnet ut. De som fortsatt vil med i gruppa. Send meg en melding her med navnet ditt og legg meg til som venn på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Ser det ikke har vært noe aktivitet her på lenge, men prøver likevel.. Vil gjerne få tilgang til gruppa, har lagt deg til som venn AHENG. Fornavn Kaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...