Gå til innhold

Jeg vil spise en SKUMGUMMI MADRASS!!!


*Mamma-til-2-jenter + 1?*

Anbefalte innlegg

Huff og huff føler meg ikke særlig klok for tiden... De siste 2 ukene har jeg hatt sååååå fryktelig lyst til å rive av en bit av en skumgummi madrass for så å tygge på den!! Lysten begynner å minne om orntelige abstinenser til tider!! Men jeg holder mrg jo i sjakk, da jeg frykter det kan være stoffer i en skumgummi madrass som ikke er bra for babyen, ettersom det ikke er lagd for å spises. Men fy så vanskelig det er, jeg tenker på det heeele tiden! Og føler meg jo så fryktelig unormal og teit som vil spise noe sånt!! Det er nok dette pica syndromet... bare håpe det går over snart. Har hørt at noen som får slike lyster ofte mangler jern i kroppen, og at det er derfor disse "sugene" kommer. Men mine jernlager var helt fine da jeg var hos jordmor for noen dager siden. Så jeg klør meg i hodet og skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har fått såååå lyst på en så unaturlig ting!.. Noen andre i samme situasjon? *lov å håpe*

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 6 måneder senere...
Gjest Trulte med to små

Åh, jeg leeer!!!  :fnise:

 

Jeg er 5+6 og fikk veldig lyst på røde epler i går, så muligens dette blir min dille. Greit det så lenge det er værre ;)

 

Første graviditet hadde jeg ingen diller, bortsett fra at jeg elsket kjellerlukt og måtte sniffe litt ekstra når jeg kom slike steder med "rett duft"  :P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...