Gå til innhold

Endelig :)


Heltefrøken

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg melde meg inn i en termin klubb :) Håper dette går bra selv om det er tidlig . Har også vært med i novemberjentene inne på Assistert.

Håper det kommer flere derfra inn hit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke nå fast termin, siden jeg ikke har hadd TR siden 13-16 sept. Men fikk positiv EL-test 7 november, så er den jeg regner fra og som gyn regnet utfra. Så har termin 3 august, så langt :D Første gangsgravid, så er veldig spennende dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) dette blir min 3. og siste ( om alt går som det skal ) Klarer ikke ta det helt med ro for jeg vet det er tidlig og mye kan skje :) men håper det beste da:)

Jeg har regnet ut min foreløpige termin til å være ca 14 august . Har ikke gyn time før den 18 så jeg er litt på vent til da. Om hjertet banker da puster jeg litt lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gyn time så tidlig (bestilte før jeg viste at jeg var gravid) så så bare en svart liten prikk :) men skal på ny ultralyd den 8 januar, det gleder jeg meg veldig til :)

Også første svangerskapskontroll den 18 des :) alt er så nytt å spennende. Sluttet på p-pillene den 8 september fikk pille mens som jeg kaller det den 13-16 september, etter da har jeg ikke sett den ;p men positiv eggløsningstest den 7 nov. Så regner ut termin etter den :) så vil si vi klarte det på 1 forsøk :)

Fikk positiv graviditetstest den 20 nov :) så i morgen er jeg 6 uker på vei. Men lite symptomer, så håper alt står bra til der nede :D er redd for å miste, men gjør så godt jeg kan for å spise sunt og unngå farlig mat og slikt :)

 

Håper vi begge kommer oss gjennom dette uten problemer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende den 18 da:)

Du med 1 kontroll og jeg med første ul :)

 

Vi må jo bare krysse fingre for at dette skal gå bra . De aller fleste aborterer jo før 6 uke om det er noe galt :) så jeg har noen dager igjen til det . Er 4+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :) er 6 uka idag, men føler ikke jeg kan slappe av før jeg er over uke 12:)

Så snart halvveis i første trimester:D

Vi får krysse fingre og tær om at alt går fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg kommer strengt tatt fra assistert jeg også. Men utrolig nok klarte han sine svømmer seg å feste seg. Tror enda ikke helt på det.

Beg i går å føle meg uggen og brekker meg, spesielt når jeg må grytidlig opp om morran for å gå på jobb.

Jeg er litt over 7 uker nå og skal til ul på torsdag for å se om det er noe som banker der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er egentlig også fra assistert :) skulle egentlig i gang med fryseforsøk, men mensen kom aldri og jeg var gravid gitt :) hadde ul før jul og fikk se bankende hjerte. Lykke! 9+0 i dag men tør ikke slippe jubelen løs helt ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag og fikk se mini troll og pitte lite dunkende hjerte.

Er 8 uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi mange ivfere her? Hehe har ei lita på 3 etter ivf å nå 9 uker påvei med tvillinger etter ivf :D overlykkelig å skremt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dere som tidligere har fått barn ved hjelp av ivf, hva fikk dere?

Jente eller gutt? Pga mannens litt dårlige svømmere plukket de den beste og satt i egget. Av en eller annen grunn tror jeg det blir gutt pga det. For guttecellene er visst raskest og sprekest i starten mens jente cellene er mer utholdende.. Hva tror dere? Kan man tenke sånn ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk gutt, og her var det også mannen som var problemet.

Jeg har sånn jentefølelse . Mulig fordi jeg håper på jente :)Har to jenter fra før og hadde akkurat samme følelse. Ringtesten sier jente men kinesisk fødselskart gutt. Samboer kunne tenke seg gutt da... Men er jo det samme egentlig . Man vil jo bare ha det man får. Men jeg er sååå nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...