Gå til innhold

Noen vår- eller sommermammaer fra Drammen/Kongsberg?


cheesedoodle

Anbefalte innlegg

Hei:-) Jeg er 28 år og venter min første i juni neste år.. Vil veldig gjerne bli kjent med andre fra Drammen/Kongsbergområdet som også skal bli mammaer! Hadde vært koselig med kafé- og trilleturer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Hei på dere:-) jeg flytter til nedre Eiker før termin, hadde vært veldig kjekt å bli kjent med andre! Har dere to noen barn fra før? Dette er min første, så er litt (veldig) spent!! Venter en gutt i juni:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter gutt nr 3 i juni. Da vil storebrødrene være 4 og 6. Jeg er 33 og bor i Hokksund.

 

Bor du langt unna nå da, cheesedoodle? Er det aktuelt for deg å treffes før du flytter hit?

 

Enn dere andre, vil dere treffes før babyene kommer? Jeg har vært sykemeldt siden oktober pga lammende kvalme. Den er nå bedre og skal begynne gradvis i jobb. Etter tidligere erfaringer blir det nok ikke full jobb pga bekkenløsning :P Men hvem vet -skal prøve akupunktur for bekkenløsning fra neste uke, kan visst ha svært gode resultater for de med smerter bak, som meg. Blir spennende -tenk om det virker! Men altså, jeg har potensielt litt tid til overs for lunsj etter hvert, nå da kvalmen er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Hei! 

Jeg venter datter nummer to i mai og er gjerne med på treff i Kongsberg :) Jeg er 30 år og bor relativt sentralt i Kongsberg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 1 i juni, og er gjerne med på treff :) Bor i Kongsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...