Gå til innhold

- Slankeklubb 2014 -


Dini

Anbefalte innlegg

I går var jeg med en venninne på joggetur, og det er noe jeg ikke har gjort siden før operasjonen. Vi brukte 31 minutter på 4,5 km så nå blir første målet og komme under 30 minutter på 5 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe skjer med kroppen min :) for jeg har ikke sagt noe om kettlebellen og i går kommenterte mannen min at magen min er blitt fastere, og han lurte på om jeg har startet med trening som jeg har sagt jeg skulle starte med i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

Veier meg sjeldent men måler meg:)

 

Start

Overarm 34 cm

Under brystet 85

Magen 112 cm

Hoftene 110 cm

Låret 65 cm

 

For ca en uke siden

Overarm 32.5

Under bryst 82 cm

Mage 105.5

Hofter 101.5 cm

Låret 62 cm

 

I stad veide jeg meg og har gått ned et sted mellom 7-8 kg eller mer:D siden romjulen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier meg sjeldent men måler meg:)

 

Start

Overarm 34 cm

Under brystet 85

Magen 112 cm

Hoftene 110 cm

Låret 65 cm

 

For ca en uke siden

Overarm 32.5

Under bryst 82 cm

Mage 105.5

Hofter 101.5 cm

Låret 62 cm

 

I stad veide jeg meg og har gått ned et sted mellom 7-8 kg eller mer:D siden romjulen!

oi, fy fader :D Så flink du har vært!

 

Her har det bare gått oppover i det siste, mistet mye av motivasjonen en stund, men har nå begynt på 30 day squat challenge.. Vi får se hvordan det går. Har i tillegg snakket med samboeren min og har fått skaffet meg tilgang til et treningssenter så nå er det bare å sette i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var det opp igjen. Nå må jeg skjerpe meg for jeg er flink i ukedagene, men så kommer helgen og jeg ødelegger alt for meg selv.

 

 

20.01 80.9 kg.

27.01 81.2 kg.

 

Jeg håper det har gått bedre for dere andre i uken som var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt i uka var jeg oppe i 125,6 kg igjen (¤%&/¤#!"), men fant motivasjonen igjen fredag og da begynte jeg på 30 day squat challenge. Er på dag 4 og i dag er det hviledag. 

Skulle egentlig trent tidlig i dag på morran, men jentungen (som går i bhg) kastet opp i natt så da får jeg vente til i kveld når gubben kan passe på. 

 

Men vekta stoppet på 123,3 kg i dag, så virker som squat'ene hjelper noe ;) 

Det er også vanskelig å finne riktig forhold mellom mat og trening, men jeg har for vane å skeie ut de dagene jeg ikke trener for den dagen har jeg ikke vært "flink."

Teit tankegang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.11.13: 117,9 kg

25.11.13: 118,3 kg

02.12.13: 118,0 kg

09.12.13: 118,0 kg

17.12.13: 117,2 kg

07,01,14: 118,1 kg

13,01,14: 115,7 kg

20.01.14: 114,6 kg

27.01.14: 113,7 kg

 

Her går det gradvis nedover, så jeg er storfornøyd :) Ca 1 kg i uka tror jeg passer bra egentlig.

 

Nå har jeg lest en del, og tenkt en del, og kommet frem til at jeg skal prøve å finne ut av hvordan det er å få dekket bukplastikk og fjerning av fettforkle. Etter det jeg har lest så må man ha BMI på under 28, og heng på mer enn 5 cm. Så da må jeg ned til i underkant av 80 kg. Og det har jeg et håp om at jeg skal klare fint i løpet av året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.12.13: 61,2 kg.
09.12.13: 60,6 kg.
16.12.13: 59,8 kg.
23.12.13: 59,0 kg.

22.01.14 60,4 kg.

 

Bah, mye sykdom og lite selvkontroll.. Er sjuk enda en gang, men nå har jeg startet med to ukers godtestopp og registrering av kalorier i my fitness pal :) Klart meg veldig bra i dag, får bare håpe jeg holder i to uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

 

 

Veier meg sjeldent men måler meg:)

 

Start

Overarm 34 cm

Under brystet 85

Magen 112 cm

Hoftene 110 cm

Låret 65 cm

 

For ca en uke siden

Overarm 32.5

Under bryst 82 cm

Mage 105.5

Hofter 101.5 cm

Låret 62 cm

 

I stad veide jeg meg og har gått ned et sted mellom 7-8 kg eller mer:D siden romjulen!

oi, fy fader :D Så flink du har vært!

 

Her har det bare gått oppover i det siste, mistet mye av motivasjonen en stund, men har nå begynt på 30 day squat challenge.. Vi får se hvordan det går. Har i tillegg snakket med samboeren min og har fått skaffet meg tilgang til et treningssenter så nå er det bare å sette i gang.

Tusen takk:)

Det lureste jeg noen gang har gjort er å måle meg hver 1.5 - 2 uke. Bryr meg ikke så mye om vekten, men heller om antall cm jeg mister.

Har aldri hatt større motivasjon!

 

Håper det går din vei snart!

Jeg prøvde meg på 30 days squat challenge og klarte å fullføre:) Må innrømme at det ble ganske kjedelig i lengden:p MEN jeg merket stor forskjell. Mye finere rumpe, strammere lår og har blitt mye sterkere i lårene:)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mobil er det er app som heter 30 day fitness challenge. Der var det flere fine programmer og enkelt å huke av når treningen er gjennomført ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd 30 day shred med Jillian i dag, og fant at den økten viste 298 kcal. på pulsklokken.

 

Hvordan går det med treningen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å trene, de første ukene gikk til å kutte ut søtsaker og potetgull, koser meg dog med taco og annet fredag og lørdag men mye mye mindre en før. Vekta i dag viste 4 kg mindre en for tre uker siden. Synes det var vell mye så jeg mistenker at selve vekta tuller men vi får se neste uke. Har begynt å trene styrke, satser på det da jeg liker å løfte vekter. Triller turer og har litt kondis trening også. Skal ned til 65 kg og har under ti kg igjen. Håper å greie det til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det dårlig med trening, tok ryggen på snømåking igår, så vi får se når den er brukenes igjen...

Får håpe du blir raskt bedre, for vet av erfaring at ryggproblemer kan ta lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her går det dårlig med trening, tok ryggen på snømåking igår, så vi får se når den er brukenes igjen...

Får håpe du blir raskt bedre, for vet av erfaring at ryggproblemer kan ta lang tid.

 

Takk :) Har en gammel bruddskade og en prolaps, så helt god er den aldri, men det pleier ikke være så galt som nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det dårlig med trening, tok ryggen på snømåking igår, så vi får se når den er brukenes igjen...

Æsj,er ikke bare-bare med denne snøen.. Du får virkelig ha god bedring.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her går det dårlig med trening, tok ryggen på snømåking igår, så vi får se når den er brukenes igjen...

Æsj,er ikke bare-bare med denne snøen.. Du får virkelig ha god bedring.. :)

 

Takk :) Heldigvis fått gubben hjem igjen, så han kan ta ansvar for snø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her går det dårlig med trening, tok ryggen på snømåking igår, så vi får se når den er brukenes igjen...

Får håpe du blir raskt bedre, for vet av erfaring at ryggproblemer kan ta lang tid.

 

Takk :) Har en gammel bruddskade og en prolaps, så helt god er den aldri, men det pleier ikke være så galt som nå...

 

Er du blitt operert for prolapsen? Legen min mener trening hjelper så godt på prolaps, men etter en underesøkelse hos spesialist ble jeg operert, men uheldigvis har nerven ligget så lenge i klem at det kommer til å ta tid før jeg blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad, for mamma var innom med noe jeg har ønsket meg lenge. Nå har jeg fått en LE CREUSET wok som skal testes ut i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Her går det dårlig med trening, tok ryggen på snømåking igår, så vi får se når den er brukenes igjen...

Får håpe du blir raskt bedre, for vet av erfaring at ryggproblemer kan ta lang tid.

 

Takk :) Har en gammel bruddskade og en prolaps, så helt god er den aldri, men det pleier ikke være så galt som nå...

 

Er du blitt operert for prolapsen? Legen min mener trening hjelper så godt på prolaps, men etter en underesøkelse hos spesialist ble jeg operert, men uheldigvis har nerven ligget så lenge i klem at det kommer til å ta tid før jeg blir bedre.

 

Nei, legene sa at det var 50 % sjanse for bedring med operasjon,men at det også kunne bli verre av det, at det til og med kunne oppstå lammelser, så det tør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...