Gå til innhold

- Slankeklubb 2014 -


Dini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått veid meg enda, for her har vekten nå sluttet å virke. Håper jeg finner en ny vekt før mandag, og har dere en vekt å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg vil bli med! Har vært med i noen av disse trådene før, men har som regel mistet motivasjonen ganske tidlig. Men NÅ skal jeg ned.. Haha. Har ikke så mange kg ekstra, men de har plassert seg godt rundt magen, en liten muffintopp og gode håndtak. Begynte med skippertaket mandag denne uken og da veide jeg 61,2 kg. I tillegg til å veie måler jeg meg selv, så selv om jeg ikke går ned i vekt så ser jeg om jeg går ned cm.  Registrerer all mat på MFP og prøver å holde kaloriinntaket nede.. Håper på at julekjolen ser finere ut på meg som litt slankere, satser på å nå mitt endelige mål til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.11.13: 124,0 kg


18.11.13: 121,5 kg


25.11.13: 121,9 kg


02.12.13: 123 kg


09.12.13: 122,8 kg


 


Jaja, litt på riktig vei. Men kan trygt si at det virkelig ikke er lurt å bake pepperkaker tidlig desember.. 


Jeg må si det at motivasjonen min ikke er helt på topp for tiden, for jeg vet vi nærmer oss jul og da smeller jeg uansett. Så jeg prøver å ikke kose meg for mye, men vet at jeg ikke kommer til å lykkes med så mye vektnedgang før vi bikker over i 2014. Men jeg prøver å iallefall ikke gå så mye OPP. 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i hemmelighet fulgt tråden deres i et par måneder. Dere er flinke!!! Og noen ganger litt uforbederlige hehe:) men slik er det å endre livsstil, en lang berg- og dalbane.

 

Dere har uansett inspirert meg, og de siste to månedene har jeg gått ned 6 kilo. Veier nå 75!

 

Flere som leser i hemmelighet?

 

Anonymous poster hash: c4275...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser, men det vises dessverre ikke på vekta :P he he. Ligget på det samme i 2 år jeg... Vil ned litt, men ikke så mye at jeg har jobba så hardt med der i eksamensstress og juleforberedelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet inn før nå for jeg måtte rett og slett psyke meg opp!!! Har da klart å gå opp 4. Ja hele 4!!! Kg på ei uke :-( :-( veldi umotivert nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrevet inn før nå for jeg måtte rett og slett psyke meg opp!!! Har da klart å gå opp 4. Ja hele 4!!! Kg på ei uke :-( :-( veldi umotivert nå ja!

Skal du ha mensen snart? Vil jo tro at du holder mye vann :)

 

Jeg syns det er kjempelett å slanke meg de dagene jeg er på jobb, derimot i helger er det veldig vanskelig :( klarte meg bra sist helg, men denne helgen er det blitt mer sjokolade enn planlagt :) spent på hva vekta sier i morgen.. Men skal sies at mamma kommenterte meg i sta, syns jeg var blitt tynnere :D deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.11.13: 124,0 kg

18.11.13: 121,5 kg

25.11.13: 121,9 kg

02.12.13: 123 kg

09.12.13: 122,8 kg

16.12.13: 123 kg

 

Jaja, det ligger sånn halvstabilt. Gleder meg til 1.januar.. 

Snart 6 uker siden keisersnittet, så da kan jeg endelig begynne å gi litt mer på turene. :D



Anonymous poster hash: 75a7b...d78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

02.12.13: 61,2 kg.

09.12.13: 60,6 kg.

16.12.13: 59,8 kg.

23.12.13: 59,0 kg.

 

Ser jo nå at jeg skrev feil forrige uke :P

Endret av Nettie+jentungen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.11.13: 124,0 kg


18.11.13: 121,5 kg


25.11.13: 121,9 kg


02.12.13: 123 kg


09.12.13: 122,8 kg


16.12.13: 123 kg


23.12.13: 125 kg.. men har fått mensen, så da er det en sjokoladekg der pga det. Og jeg gleder meg fortsatt til 1. januar :P Da er det ingen kjære mor og ingen unnskyldninger. De av dere som har sett "slankekrigen" vet hva jeg snakker om :P 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

Jeg hiver meg på!

Er faktisk ganske usikker på vekten siden jeg ikke eier en vekt, men skal veie meg på mandag.. Tipper jeg veier 82 kg og ønsker å veie 60-62. Er 168 cm høy.

 

HEIA OSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.11.13: 124,0 kg


18.11.13: 121,5 kg


25.11.13: 121,9 kg


02.12.13: 123 kg


09.12.13: 122,8 kg


16.12.13: 123 kg


23.12.13: 125 kg


29.12.13: 125,6 kg


30.12.13: 124,8 kg


 


I dag har jeg begynt. Det er mandag, og det er alltid best å starte på mandager ;) 


Nå håper jeg dette funker. Kutte godteri, kutte mengder og ut og bevege meg mer. 


Denne ukas motivasjon er at denne uka er den man pleier å gå ned mest pga vannvekt. 


Har som mål å veie rundt 118 kg mot slutten av januar. Klarer jeg det så kan jeg få kjøpe meg et nytt plagg :) 


 


Hvordan går det med dere andre?? 


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte vekta idag og, men nå er det ramme alvor fremover.

 

Planen her er i utgangspunktet å trene 2 ganger i uka, spise godteri kun på lørdag, og å prøve å begrense porsjonene :) Går jeg hardere til verks enn det så mister jeg motivasjonen veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er enda ikke kommet oss hjem fra juleferie, men har startet det nye året med lange turer. Jeg gleder meg litt til til å gå på vekten for tror ikke jeg har lagt noe på meg denne julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! Snart 8 mnd etter fødsel, og jeg veier 10 kg mer enn jeg gjorde den dagen jeg fødte!!! Nå er det slutt. Har sittet inne og spist hele permisjonen... Jeg kommer til å gå på PSMF i begynnelsen, har gjort det ned hell tidligere, samt trille en times tur hver dag og trene styrke 3 dager i uka (selv om det ikke er anbefalt på PSMF - men noen lette økter må jeg bare ha). Jeg har trent mye tidligere og vil øke antall økter etterhvert som jeg kommer i bedre form, og går over på et lavkarbobasert kosthold etter kickstarten.

 

I dag veide jeg 116 kg fordelt på 182 cm. Har altså gått opp 5 kg i desember. Grøss! Målet er å veie 90 kg innen juni, altså 26 kg ned på 6 mnd. Deretter vil jeg ned på 80 før utgangen av året. Det blir hardt, men jeg er supermotivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg hive meg med? Skal ned 10kg.

 

Har til nå gått ned ca 10kg i 2013. Men de siste 2-3mnd. har jeg bare spist søppel og ikke rørt meg. Såå.. 

Har ikke veid meg enda, etter julen, tenker å gjøre det etter helgen.. Huff.

 

Målet nå er å bevege meg mer, samt spise sunnere. Har egentlig ikke tenkt på noen typisk diett, bare mindre, og mer mager mat. Null sukkerdrikke, og et minimum med søtsaker på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...