Gå til innhold

Savner dere å ha sex med andre menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skal være helt ærlig ovenfor deg selv (og oss her inne).

Uansett hvor deilig det er å ha sex med ektemannen så må det da være et lite savn etter spenningen og det å ha sex med en annen?

 

Vi har vært sammen i 15år og har enda et herlig sexliv.

Til tross for det så savner jeg å kjenne en annen manns hender på meg og bli behandlet annerledes av en annen mann under sex.

 

Har aldri vært utro og kommer nok aldri til å være det. Men noen dager skulle jeg ønske det var lov med ONS selv om man er gift ;)

 

Anonymous poster hash: 50b1c...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hele tiden.

 

Jeg har alltid ment at mennesket ikke er skap for å være monogame!



Anonymous poster hash: a90cf...48e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke i det hele tatt faktisk. Etter at mannen og jeg fant tilbake til hverandre har jeg følt at sex er veldig intimt og jeg vil bare dele det med mannen som jeg er så nær og elsker så høyt.

Mener ikke nå at jeg er utro eller har vært det, men har nok vært litt lite selektiv ang. valg av sexpartnere tidligere når jeg var singel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Østfold-80

Nei,faktisk ikke. Men jeg savner å date,jeg syntes det var super gøy! Å bli invitert på date,og kjenne på den spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg savner det og har aldri hatt sex med en annen mann. Jeg syns egentlig det høres mer skummelt ut enn fristende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg savner det og har aldri hatt sex med en annen mann. Jeg syns egentlig det høres mer skummelt ut enn fristende.

Hæ?

 

Anonymous poster hash: 14479...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, jeg savner det og har aldri hatt sex med en annen mann. Jeg syns egentlig det høres mer skummelt ut enn fristende.

Hæ?

 

Anonymous poster hash: 14479...a44

 

IKKE :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Men så har jeg bare hatt en også. Gjorde ingenting de første 10 åra, men såå...



Anonymous poster hash: 3d70f...c27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det bare ikke hadde vært så tabu og "slemt" å være utro, så hadde jeg hatt meg med langt flere enn mannen min.



Anonymous poster hash: 59cd0...747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Egentlig ganske glad for at jeg slipper. Mulig det er fordi jeg hadde min generøse sjerv med prosjekter før mannen dukket opp ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raste fra meg i min "ungdom", og ONS var jeg rimelig lei. Elsker å ha sex med mannen min. Dessverre har nok jeg litt større sexlyst enn han, så savner nok sex litt. I det siste har jeg fantasert om å bli tatt hardt av hvem som helst. Kommer aldri til å være utro da. Til det respekterer og elsker jeg mannen for mye til.



Anonymous poster hash: 25379...4e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg savner ikke sex med en annen. Synes sex med fremmede ikke er spennende, jeg er ikke fri nok til å slå meg løs med en helt fremmed og det tar tid å finne ut av hva som er godt. Nå har jeg riktignok vært sammen med mannen i 11 år, så det kan hende jeg ville vært mer trygg overfor en ny nå, men det frister altså ikke. Kan imidlertid kjenne at jeg savner det å bli forelsket i en ny, den spenningen det er bare å sitte ved siden av denne mannen, kanskje komme "tilfeldig" borti hverandre, å kjenne pulsen øke bare av å få en SMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg elsker partneren min, men sexlivet vårt er kjedelig og har nesten alltid vært det. Likevel ville jeg aldri ha byttet han ut eller vært utro, for kjærligheten vår betyr langt mer enn spennende sex. :)



Anonymous poster hash: aab3f...6e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har hatt så mange før mannen min at jeg har fått rast fra meg :P Dessuten så er vi så like på preferanser, og flinke til å prøve nye ting at det ikke blir kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Sexlivet er fantastisk. Vi har mye sex, leker, eksperimenterer og har det deilig og gøy. Han er en fantastisk elsker og gir meg enorm nytelse.

 

Anonymous poster hash: 58e12...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har knapt sex med mannen min,så da er det iallefall uaktuelt å ha sex eller i det hele tatt å drømme om å ha sex med noen annen!



Anonymous poster hash: 083b5...f8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å ha sex med EN spesiell mann. Pen, sprek, deilig og yngre enn meg ;) Men fikk en sms på søndag så lever nå i håpet :)



Anonymous poster hash: ca8b0...9c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. men samtidig ikke:-p jeg elsker mannen min og vi har et godt sexliv, men kunne godt tenkt meg brown shugar innimellom:-p

 

Anonymous poster hash: d093f...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...